vjeeke
Legacy Member
Ik zou graag binnenkort de avondopleiding hulpkok willen aanvatten aan de piva.
Iemand ervaring met de dag van inschrijvingen? Om welk uur zeker al aanwezig zijn om een plaatsje te hebben in 1 of 2 modules van de opleiding? Daar ik vernomen heb dat deze opleiding zeer snel vol zit.
Alvast bedankt voor de reacties
Iemand ervaring met de dag van inschrijvingen? Om welk uur zeker al aanwezig zijn om een plaatsje te hebben in 1 of 2 modules van de opleiding? Daar ik vernomen heb dat deze opleiding zeer snel vol zit.
Alvast bedankt voor de reacties

