Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BananaExtreme zei:Wat houd Telecom in ook een
Opleiding voor en rap werk daar in ?
BananaExtreme zei:Een kopie van het 'diploma secundair onderwijs' of het 'getuigschrift van het tweede jaar van de derde graad BSO'
Moet je hier voor niet je derde graag ook volledig voltooid hebben ?

glashelder zei:Ja.
Ik snap niet goed waarom mensen met allerlei opties komen aanzetten die niet erg relevant zijn, wegens gebrek aan diploma of compleet andere sector. Zo kan je ook boer worden, ja.
Ga eens langs de VDAB, die zullen je wel helpen![]()
rscaboy zei:Voor verpleegkunde(zeker via VDAB) is het niet noodzakelijk om een secundair diploma te hebben. Zowel A1(bachelor) als A2(HBO) kunnen worden begonnen na een positief intakegesprek, voor een bachelor kan de hogeschool zelf aparte toelatingsvoorwaarden stellen.