Archief - Programmeur Android apps zoekt werk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

poldeleeuw

Legacy Member
Hallo,

Ik ben sinds kort programmeur voor Android apps. Ik ben op zoek
naar kleine of grotere opdrachten voor particulieren of kleine
bedrijven. Ik maak geen factuur maar eventueel wel via een
contract.

Omdat ik een beginnend programmeur ben vraag ik dan ook
minder dan wat bedrijven vragen.

Indien uw een offerte wil mag u mij gerust mailen. Plaats er dan
ook bij wat uw budget is zodat ik u precies kan zeggen wat ik
ervoor kan doen.

poldeleeuw

Legacy Member
Een portfolio van apps heb ik helaas nog niet. Ik ben nog maar net begonnen en ik wil mij bewijzen op de markt van de apps. Ik hoop via deze weg toch wat opdrachten binnen te halen en mij zo op te werken.

NotoriousP

Legacy Member
Maw: geen enkele referentie en toch wil je op zelfstandige basis beginnen? Optimistisch... :)

SH343

Legacy Member
Misschien eerst in een bedrijf aan de slag gaan om zo wat ervaring op te doen?(:

poldeleeuw

Legacy Member
In oktober start ik in een bedrijf. Maar het zou wel mooi meegenomen zijn om wat extra opdrachten te kunnen doen in tussentijd. Ik kan maar proberen he. Wie niet waagt niet wint.

Pieter3770

Legacy Member
Je zal toch wel iets moeten laten zien om je kunnen te tonen. Geen app in de store staan?

devilution.be

Legacy Member
poldeleeuw zei:
In oktober start ik in een bedrijf. Maar het zou wel mooi meegenomen zijn om wat extra opdrachten te kunnen doen in tussentijd. Ik kan maar proberen he. Wie niet waagt niet wint.

In de tussentijd kan je beter aan een portfolio werken :) Je kan altijd zaken bijleren en verbeteren. Geld zal je later nog wel genoeg verdienen.

poldeleeuw

Legacy Member
Ik ben wel met een eigen app bezig voor mijn website *knip*. Deze zal info bevatten zoals weerkaarten, vooruitzichten, ... .

NotoriousP

Legacy Member
Dat is niet eens een website maar gewoon een forum template... :p

poldeleeuw

Legacy Member
De site is momenteel terug in opbouw. Khad vorìe week bezoek gehad van een h plaacker. Als mijn app af is plaats ik een link. En ja. De ui ziet er beter uit. :-P

poldeleeuw

Legacy Member
Voor de mensen die toch iets willen zien kunnen mijn vernieuwde site eens bekijken. Deze is gemaakt met Wordpress en zelf modificaties gedaan in de CSS code (Alleen de sidebar dient nog aangepast te worden). Zo toon ik toch een beeld van mijn stijl van werken op grafisch vlak. De site staat op: *knip*. Binnenkort plaats ik hier ook de eerste screenshots van een app voor de site waarmee ik bezig ben.

Pjken007

Legacy Member
Ziet er mooi uit!
Op grote monitors heb je wel 2 witte banden langs de kant... (omdat uw bosafbeelding niet breed genoeg is)

poldeleeuw

Legacy Member
Hoe groot is je scherm wel? :-p Ik heb nu mijn afbeelding gezet op 2000*1500. Dit moet normaal voor de meeste monitors voldoende zijn.

Kemblin

Legacy Member
Je gaat volgens mij toch wat meer indruk moeten maken dan een wordpress theme met enkele aanpassingen hier en daar. Zeker als je nog geen referenties naar klanten etc hebt gaan mensen erg kritisch zijn.

Als je nog maar sinds kort programmeur bent zou ik toch eerst nog wat oefen projectjes maken.

Snowyflake

Legacy Member
Hoe kan je nu een goede app programmeur zijn als je nog nooit een app gemaakt hebt... Zo kan ik een boekske lezen over voetbal en claimen dat ik wel mee zou kunnen met een eerste klasse ploeg :s

Zowiezo dat ge ergens wel wat ideën hebt, werkt een eigen projectje uit en dat staat dat kan mss wel nog geld opbrengen op de android store maar wss nog belangrijker een goed item op uw portfolio :)

Dark.Magician01

Legacy Member
Snowyflake zei:
Hoe kan je nu een goede app programmeur zijn als je nog nooit een app gemaakt hebt... Zo kan ik een boekske lezen over voetbal en claimen dat ik wel mee zou kunnen met een eerste klasse ploeg :s

Zowiezo dat ge ergens wel wat ideën hebt, werkt een eigen projectje uit en dat staat dat kan mss wel nog geld opbrengen op de android store maar wss nog belangrijker een goed item op uw portfolio :)

²
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan