pepepepe
Legacy Member
Ik veronderstel dat je ondertussen wel al wat meer info hebt te pakken gekregen?
Ik zit in mijn eerste jaar bachelor en kan zeggen dat de meeste rechtsvakken niet saai zijn, natuurlijk zitten er leuke en minder leuke vakken tussen, maar dat ga je bij elke richting vinden.
Ook zo'n fb groep ( bestaan er 2 van Eerste jaar nu) , is interessant want staat veel nuttige informatie in.
Ik zit in mijn eerste jaar bachelor en kan zeggen dat de meeste rechtsvakken niet saai zijn, natuurlijk zitten er leuke en minder leuke vakken tussen, maar dat ga je bij elke richting vinden.
Ook zo'n fb groep ( bestaan er 2 van Eerste jaar nu) , is interessant want staat veel nuttige informatie in.