IamAwhiteBaster
Legacy Member
hallo,
ik heb een paar vraagjes over de sira-opleiding.
Ik moet ze niet meer allemaal vragen want ik heb al 'search' gebruikt =D
1. heeft iemand deze opleiding gevolgd ? zo ja kan je me er de goede
en ook minder goede kanten van vertellen?
2. Naar hoeveel bedrijven zou ik best m'n solicitatie-formulier voor het sira-project sturen?
3. dit vroeg ik me gewoon af of het wel waar was: Ik las in een paar topic's van een aantal jaar geleden de procesoperator's in pertochemie veel meer verdienen dan in de chemie, is dit waar? IK dacht dat dat ongeveer gelijk was en ik snap niet waarom ze zoveel meer zouden verdienen...
Bedankt voor de reacties
ik heb een paar vraagjes over de sira-opleiding.
Ik moet ze niet meer allemaal vragen want ik heb al 'search' gebruikt =D
1. heeft iemand deze opleiding gevolgd ? zo ja kan je me er de goede
en ook minder goede kanten van vertellen?
2. Naar hoeveel bedrijven zou ik best m'n solicitatie-formulier voor het sira-project sturen?
3. dit vroeg ik me gewoon af of het wel waar was: Ik las in een paar topic's van een aantal jaar geleden de procesoperator's in pertochemie veel meer verdienen dan in de chemie, is dit waar? IK dacht dat dat ongeveer gelijk was en ik snap niet waarom ze zoveel meer zouden verdienen...
Bedankt voor de reacties

was anders wel easy maar soit.