Lawke
Legacy Member
Dag iedereen,
Mijn baas is mij serieus hard aan het kloten. Ik ben ontslagen en heb altijd sollicitatieverlof opgenomen in 2 halve dagen. Meestal in de namiddag.
Mijn uren zijn van 9 tot kwart na 12 en dan van half 2 tot 18u.
Nu komt hij dus af dat ik altijd een halfuur teveel heb opgenomen en dat ik deze nog moet inhalen. Kan dit zomaar? Hij heeft in het begin gezegd dat deze dagen goed waren zonder er iets van te zeggen. Ik zeg er ook nog even bij, hij heeft in die 2.8j dat ik hier werk mijn loon altijd maanden te laat betaald.
Grtz
Mijn baas is mij serieus hard aan het kloten. Ik ben ontslagen en heb altijd sollicitatieverlof opgenomen in 2 halve dagen. Meestal in de namiddag.
Mijn uren zijn van 9 tot kwart na 12 en dan van half 2 tot 18u.
Nu komt hij dus af dat ik altijd een halfuur teveel heb opgenomen en dat ik deze nog moet inhalen. Kan dit zomaar? Hij heeft in het begin gezegd dat deze dagen goed waren zonder er iets van te zeggen. Ik zeg er ook nog even bij, hij heeft in die 2.8j dat ik hier werk mijn loon altijd maanden te laat betaald.
Grtz
