Stynieke
Legacy Member
Hey,
Ik heb hier begin dit jaar al een topic aangemaakt met de mededeling dat ik ging stoppen met school (Dus enkel ASO diploma) - dit dan ook daadwerkelijk gedaan en in maart mijn studies beëindigd. Mezelf direct bij het interim ingeschreven en de week nadien bij de veiling kunnen starten als gewone handlanger (fysiek).
Na deze keuze ben ik elk weekend op zoek gegaan naar een administratieve job - kwestie van alles uit te proberen en zoveel mogelijk ervaring op te doen.
Na vele bachelor & ervaring verplichte vacatures door te wroeten uiteindelijk toch vandaag mijn eerste administratieve sollicitatie achter de rug. Erg zenuwachtig vanaf deze morgen sinds ik nog niet echt wist hoe het allemaal ging verlopen - de dag ervoor goed wat research gedaan en voorbereid.
Had het gevoel dat de sollicitatie echt goed ging, was dan ook met een goed gevoel vertrokken met mijn hoop hoog. Ze vroeg enkel mezelf voor te stellen en enkele vragen daarop.
Zonet een telefoon gekregen van het interim dat ik er toch niet door ben... Ze vonden me een spontane kandidaat die vlot de vragen had beantwoord maar ze hadden toch voor de andere gekozen. Dit omdat ze geloofden dat ik iets meer aankon, dat deze job toch te laag gegrepen was voor me.
Moest dit even van m'n "chest". Maar denken jullie dat dit enkel een excuus was om me niet aan te nemen? Dat ze me toch niet zagen zitten?
Het is enkel vervelend dat ik eindelijk een administratieve job kon te pakken krijgen, ze me zoiets vertellen...
Ik heb hier begin dit jaar al een topic aangemaakt met de mededeling dat ik ging stoppen met school (Dus enkel ASO diploma) - dit dan ook daadwerkelijk gedaan en in maart mijn studies beëindigd. Mezelf direct bij het interim ingeschreven en de week nadien bij de veiling kunnen starten als gewone handlanger (fysiek).
Na deze keuze ben ik elk weekend op zoek gegaan naar een administratieve job - kwestie van alles uit te proberen en zoveel mogelijk ervaring op te doen.
Na vele bachelor & ervaring verplichte vacatures door te wroeten uiteindelijk toch vandaag mijn eerste administratieve sollicitatie achter de rug. Erg zenuwachtig vanaf deze morgen sinds ik nog niet echt wist hoe het allemaal ging verlopen - de dag ervoor goed wat research gedaan en voorbereid.
Had het gevoel dat de sollicitatie echt goed ging, was dan ook met een goed gevoel vertrokken met mijn hoop hoog. Ze vroeg enkel mezelf voor te stellen en enkele vragen daarop.
Zonet een telefoon gekregen van het interim dat ik er toch niet door ben... Ze vonden me een spontane kandidaat die vlot de vragen had beantwoord maar ze hadden toch voor de andere gekozen. Dit omdat ze geloofden dat ik iets meer aankon, dat deze job toch te laag gegrepen was voor me.
Moest dit even van m'n "chest". Maar denken jullie dat dit enkel een excuus was om me niet aan te nemen? Dat ze me toch niet zagen zitten?
Het is enkel vervelend dat ik eindelijk een administratieve job kon te pakken krijgen, ze me zoiets vertellen...

. Gewoon zoveel mogelijk leren uit die sollicitatie en op naar de volgende. En laat u zeker niet afschrikken door vereiste diploma's voor een gewone administratieve functie.
