Op KotNet is de downloadlimiet 10 GB/30 dagen. Er is geen maandelijkse reset of iets dergelijks. Het bijvullen van het volume is real-time (tot 100 keer per seconde). Indien je limiet dus volledig op is, volstaat het om een paar minuten geen verkeer te genereren om terug voldoende quota te hebben om beperkt te surfen tegen normale snelheid. Elke dag krijg je in totaal 3.33% van je volume bij en het volume is 'opspaarbaar' tot 10GB.
Qua upload krijg je in totaal 200MB/dag bij, en dit is opspaarbaar tot 1GB. Dit komt dus overeen met 6 GByte/maand. Dit staat volledig los van de downloadlimiet.
Dit lijkt mij ook het meest eerlijke systeem aangezien je geen maand hulpeloos op smallband kan zitten op deze manier.
Bepaalde educationele sites zoals toledo en webmail zijn, ook als je limiet op is, altijd vlot te bereiken en tellen ook niet mee bij je verbruik.
Hoe het op andere plaatsen is buiten Leuven zou ik niet weten
