ruben18
Legacy Member
Beste forumleden,
Tijdens mijn middelbare schoolcarrière heb ik industriele wetenschappen gevolgd. De studie voor industrieel ingenieur lag voor de meeste voor de hand maar ik zelf besloot voor sportkot te gaan. Leuke richting met toffe mensen, maar omdat ik het hele jaar gesukkeld heb met mijn lichaam was het plezier bij mij soms ver zoek. Ook de theorievakken vond ik niet allemaal even interessant.
Daarom dat ik van plan ben om van richting te veranderen en wel naar burgelijk ingenieur. De reden hiervoor is dat iemand waar ik qua punten juist onder kwam in zijn eerste semester, zonder zich te moeten doodstuderen, redelijk vlot geslaagd is op deze richting. Hij is wel slimmer als mij, maar als ik de vakken tijdens het jaar probeer bij te houden, zou het dan eventueel ook voor mij mogelijk zijn?
Alvast bedankt
Tijdens mijn middelbare schoolcarrière heb ik industriele wetenschappen gevolgd. De studie voor industrieel ingenieur lag voor de meeste voor de hand maar ik zelf besloot voor sportkot te gaan. Leuke richting met toffe mensen, maar omdat ik het hele jaar gesukkeld heb met mijn lichaam was het plezier bij mij soms ver zoek. Ook de theorievakken vond ik niet allemaal even interessant.
Daarom dat ik van plan ben om van richting te veranderen en wel naar burgelijk ingenieur. De reden hiervoor is dat iemand waar ik qua punten juist onder kwam in zijn eerste semester, zonder zich te moeten doodstuderen, redelijk vlot geslaagd is op deze richting. Hij is wel slimmer als mij, maar als ik de vakken tijdens het jaar probeer bij te houden, zou het dan eventueel ook voor mij mogelijk zijn?
Alvast bedankt





