HAidez [BE]
Legacy Member
Hallo iedereen
,
Ik ben student 6de jaar ASO. Binnenkort moet ik dus mijn studiekeuze maken voor volgend jaar. Ik volg momenteel economie moderne talen.
Ik loop al een tijdje met de richting bedrijfsmanagement (hoge school dus) bezig maar ik twijfel nog steeds.
Frans is namelijk een probleem, ik haal nauwelijks 50 %. (vorig examen 53)
Een richting met wiskunde is ook uitgesloten aangezien ik dat helemaal niet kan
en ik heb er ook een behoorlijk grote 'allergie' aan opgelopen.
Verder organiseer ik momenteel als project een klein rock-metal festival in de streek rond Gent.
Ik ben enorm geïnteresseerd in de muziekwereld maar het is natuurlijk enorm moeilijk om hierin werk te vinden. Ik speel ook al een 10-11 jaar gitaar.
Verder is gaming ook een van mijn bezigheden waar ik (te veel
) tijd aan besteed.
Ik twijfel er enorm aan als ik later een kantoorjob wil gaan doen of als ik toch eerder een iets actievere job wil gaan doen.
Iemand advies?
,Ik ben student 6de jaar ASO. Binnenkort moet ik dus mijn studiekeuze maken voor volgend jaar. Ik volg momenteel economie moderne talen.
Ik loop al een tijdje met de richting bedrijfsmanagement (hoge school dus) bezig maar ik twijfel nog steeds.
Frans is namelijk een probleem, ik haal nauwelijks 50 %. (vorig examen 53)
Een richting met wiskunde is ook uitgesloten aangezien ik dat helemaal niet kan
en ik heb er ook een behoorlijk grote 'allergie' aan opgelopen.Verder organiseer ik momenteel als project een klein rock-metal festival in de streek rond Gent.
Ik ben enorm geïnteresseerd in de muziekwereld maar het is natuurlijk enorm moeilijk om hierin werk te vinden. Ik speel ook al een 10-11 jaar gitaar.
Verder is gaming ook een van mijn bezigheden waar ik (te veel
) tijd aan besteed.Ik twijfel er enorm aan als ik later een kantoorjob wil gaan doen of als ik toch eerder een iets actievere job wil gaan doen.
Iemand advies?
