Mitchelino
Legacy Member
Ikkina zei:Hoe zijn je cijfers voor wiskunde? Hoe graag doe je het?
1 jaar verliezen om de juiste studiekeuze te maken, is geen totale ramp.
Mij lijkt het dat je eerder bij een leidinggevende functie terecht gaat komen als HW'er dan als BM'er.
Ik ga volgend jaar starten bij TEW, ik heb 4u wiskunde gehad in het middelbaar, wat ondertussen al 3 jaar geleden is (verkeerde studiekeuzes gemaakt!). Ik ga volgend academiejaar afzien met wiskunde en ik weet waar ik mij aan moet verwachten. Maar ik zit niet stil en heb al schoolboeken aangeschaft van 6u/8u wiskunde. No way dat ik HW zou doen, want ik weet dat ik het in me heb zitten om hard genoeg te werken voor iets wat ik echt echt wil.
Bwaa, die variëren wat, soms heel goed, soms matig maar meestal is mijn gemiddelde boven de 6. Het is wel niet bepaald mijn lievelingsvak