Innocence
Legacy Member
Hey allemaal
Ik zou graag volgend jaar Systeem- en netwerkbeheer gaan studeren. Ik kom van aso en heb dus (NOG, ik ga er in de vakantie wat aan werken
) niet zoveel ervaring met programmeren en van die dingen. Ik vraag me af of dat nu een goede keuze is. Volgens mijn vrienden beginnen ze in de hogeschool van nul en mag dat geen probleem zijn. Ik moet enkel ervoor zorgen dat ik vanaf het prille begin mee ben en tevens ook hard werk.
Klopt dit? Beginnen ze daadwerkelijk van nul? Of wordt er enige 'basiskennis' verwacht die je leert in TSO?
Alvast bedankt!
Ik zou graag volgend jaar Systeem- en netwerkbeheer gaan studeren. Ik kom van aso en heb dus (NOG, ik ga er in de vakantie wat aan werken
) niet zoveel ervaring met programmeren en van die dingen. Ik vraag me af of dat nu een goede keuze is. Volgens mijn vrienden beginnen ze in de hogeschool van nul en mag dat geen probleem zijn. Ik moet enkel ervoor zorgen dat ik vanaf het prille begin mee ben en tevens ook hard werk.Klopt dit? Beginnen ze daadwerkelijk van nul? Of wordt er enige 'basiskennis' verwacht die je leert in TSO?
Alvast bedankt!


, de vorige opleiding ook niet gedaan. (Leerkrachtenopleiding)