Afiscaliteit
Legacy Member
Hey,
Ik heb gelezen dat velen van jullie TEW studeren aan een Vlaamse universiteit, nu ik zou dit volgend jaar ook graag doen.
Ik studeer namelijk economie- wiskunde (3u) en vrees dus eigenlijk dat ik een behoorlijke achterstand heb op wiskundig vlak.
Nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met het zelfstudie pakket wiskunde van de Universiteit Antwerpen? Biedt dit een goede voorbereiding voor de opleiding zelf?
Verder: Kennen jullie iemand (of ben jij zelf zo iemand
) die in het eerste jaar geslaagd zijn met slecht 3 u wiskunde in het secundair? 
Alvast bedankt!
Ik heb gelezen dat velen van jullie TEW studeren aan een Vlaamse universiteit, nu ik zou dit volgend jaar ook graag doen.

Ik studeer namelijk economie- wiskunde (3u) en vrees dus eigenlijk dat ik een behoorlijke achterstand heb op wiskundig vlak.
Nu vroeg ik mij af of iemand hier ervaring heeft met het zelfstudie pakket wiskunde van de Universiteit Antwerpen? Biedt dit een goede voorbereiding voor de opleiding zelf?
Verder: Kennen jullie iemand (of ben jij zelf zo iemand
) die in het eerste jaar geslaagd zijn met slecht 3 u wiskunde in het secundair? 
Alvast bedankt!
Thanks! 
Mind the beard!!!!!.. Ma bon nevermind jullie zijn duidelijk niet 100% op de hoogte.