mdconcept
Legacy Member
Wat een belachelijke topic
khon_tai, weet nog niet eens dat zijne "elektriek" op unief Burgerlijk Ingenieur is!!!!
Ik doe nu 1e bach Ir. en ik geef je éne goeie tip, begin er NIET aan zou een weggesmeten jaar zijn.
Bij Burgerlijk "eissen" ze goeie WW8'ers ofwel uitstekende IW'ers oftewel uitzonderlijke WW6ers.
Al de rest is slechts goed om de statistiekskes te vullen(eigenlijk is dit ook het geval voor het merendeel van de hierboven vermelde richtingen),
komt misschien hautain over enal, maar tis de Die Hard truth !!!
Ik kom zelf uit WW8 en dat is allesbehalve een garantie om te slagen,
wat ze hier soms al te vaak beweren op dit forum.
En née, ik ben niet gefrustreerd ofzo... van mij gaat geen ramp worden vandejaar( hoop ik).
khon_tai, weet nog niet eens dat zijne "elektriek" op unief Burgerlijk Ingenieur is!!!!
Ik doe nu 1e bach Ir. en ik geef je éne goeie tip, begin er NIET aan zou een weggesmeten jaar zijn.
Bij Burgerlijk "eissen" ze goeie WW8'ers ofwel uitstekende IW'ers oftewel uitzonderlijke WW6ers.
Al de rest is slechts goed om de statistiekskes te vullen(eigenlijk is dit ook het geval voor het merendeel van de hierboven vermelde richtingen),
komt misschien hautain over enal, maar tis de Die Hard truth !!!
Ik kom zelf uit WW8 en dat is allesbehalve een garantie om te slagen,
wat ze hier soms al te vaak beweren op dit forum.
En née, ik ben niet gefrustreerd ofzo... van mij gaat geen ramp worden vandejaar( hoop ik).
!
. Wiskundige vakken (wat in die richting wel de grootste basis vormt) gaan je zelfs harder tegenslaan omdat je dat in een ww6/ww8 richting toch net iets grondiger krijgt...

. Ik bedoel, als de TS volgend jaar graag meteen wil leren over elektriciteit en elektronica en daar dan ook meteen dingen mee doen hoge school een beter idee is,vandaar het goed over nadenken( cursussen vergelijken, met mensen van beide spreken, ...) Ik heb precies het idee dat de TS het verschil niet helemaal beseft en het zou zonde zijn moest hij een foute studiekeuze maken ! Hopelijk begrijpt ge nu wa ik bedoel !