Goldmember
Legacy Member
Ik heb een vraag op welke ik graag een zo goed mogelijk antwoord wil krijgen van de profs hier
Ik heb namelijk na 6 maanden interimwerk besloten om in september dit jaar een opleiding te volgen (Se-n-SE 7de jaar).
Mijn vraag is of iemand weet of ik recht heb op een bepaalde uitkering of niet? Ik weet dat je voor een werkloosheidsuitkering 312 dagen moet gewerkt hebben en dus heb ik hier geen recht op.
Maar zijn er mensen die weten of ik misschien voor een andere uitkering wel in aanmerking zou komen? Iets anders dan een uitkering mag ook

Alvast bedankt
Ik heb namelijk na 6 maanden interimwerk besloten om in september dit jaar een opleiding te volgen (Se-n-SE 7de jaar). Mijn vraag is of iemand weet of ik recht heb op een bepaalde uitkering of niet? Ik weet dat je voor een werkloosheidsuitkering 312 dagen moet gewerkt hebben en dus heb ik hier geen recht op.
Maar zijn er mensen die weten of ik misschien voor een andere uitkering wel in aanmerking zou komen? Iets anders dan een uitkering mag ook


Alvast bedankt
