Het wordt voor mij elk jaar moeilijker om nog iets te vinden... Op internet zoeken levert ook gewoonlijk niets op. Heb daar nog nooit reacties op gekregen, ook al voldeed ik volledig aan het profiel, had ik zelfs ervaring en stond twee weken later dezelfde vacature gewoon opnieuw online. (En nee het was niet op een site van een uitzendbureau dat valse vacatures plaatst om mensen te lokken).
Beste is nog altijd gewoon bij vrienden en familie checken of zij misschien iets weten, en spontaan je cv droppen bij bedrijven ook al hebben ze misschien niet meteen een plek voor jou.