Bjj4life
Legacy Member
Dag iedereen, ik heb de knoop dus doorgehakt en wil volgend jaar industrieel ingenieur studeren. Nu weet ik alleen nog niet waar.
Wat vinden jullie de beste school om ing te studeren ?
Het maakt niet veel uit waar, als het maar in België ligt natuurlijk.
Ik zat persoonlijk te denken aan Groep T omdat ze ook een team hebben dat meedoet aan de solar challenge. Dit trekt me wel aan, maar ik weet natuurlijk niet of dit wel de beste keuze is.
P.S. Iedereen kan z'n mening geven, maar gelieve ook te argumenteren waarom je dat vindt
Wat vinden jullie de beste school om ing te studeren ?
Het maakt niet veel uit waar, als het maar in België ligt natuurlijk.
Ik zat persoonlijk te denken aan Groep T omdat ze ook een team hebben dat meedoet aan de solar challenge. Dit trekt me wel aan, maar ik weet natuurlijk niet of dit wel de beste keuze is.
P.S. Iedereen kan z'n mening geven, maar gelieve ook te argumenteren waarom je dat vindt


