Elien94
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik zit nu in mijn eerste jaar journalistiek. We zijn nu ongeveer 6 weken ver in het academiejaar en ik heb gemerkt dat deze opleiding helemaal niets voor mij is. Ik zou dus graag willen overstappen naar een andere richting maar dit pas vanaf het volgend academiejaar omdat instappen in het tweede semester veel te ingewikkeld is. Uiteraard weet ik dat ik hierdoor mijn 60 ingezette studiepunten kwijt ben.
Ik heb dus nog 80 studiepunten over waarmee ik volgend academiejaar start.
Van die 80 studiepunten zal ik er volgend jaar terug 60 moeten inzetten dus heb ik er dan nog maar 20 over.
Stel dat ik van die 60 studiepunten maar 40 studiepunten verworven heb, krijg ik deze dan ook dubbel terug aangezien dit mijn eerste 60 studiepunten zijn? En wat met die 20 studiepunten die ik niet verworven heb? Kan ik dan nog over gaan naar het tweede jaar?
Ik zit echt met mijn handen in het haar. Hopelijk kan iemand mij helpen en wat positief nieuws brengen
alvast bedankt
Ik zit nu in mijn eerste jaar journalistiek. We zijn nu ongeveer 6 weken ver in het academiejaar en ik heb gemerkt dat deze opleiding helemaal niets voor mij is. Ik zou dus graag willen overstappen naar een andere richting maar dit pas vanaf het volgend academiejaar omdat instappen in het tweede semester veel te ingewikkeld is. Uiteraard weet ik dat ik hierdoor mijn 60 ingezette studiepunten kwijt ben.
Ik heb dus nog 80 studiepunten over waarmee ik volgend academiejaar start.
Van die 80 studiepunten zal ik er volgend jaar terug 60 moeten inzetten dus heb ik er dan nog maar 20 over.
Stel dat ik van die 60 studiepunten maar 40 studiepunten verworven heb, krijg ik deze dan ook dubbel terug aangezien dit mijn eerste 60 studiepunten zijn? En wat met die 20 studiepunten die ik niet verworven heb? Kan ik dan nog over gaan naar het tweede jaar?
Ik zit echt met mijn handen in het haar. Hopelijk kan iemand mij helpen en wat positief nieuws brengen

alvast bedankt
