Kingfisher
Legacy Member
fabulous233 zei:Ik ben van plan om in februari de opleiding NMCT in afstandsonderwijs te doen. Dit kan ik toch in iets positiefs draaien op dat interview? Aangezien ik zo toon dat ik bereid ben om mij bij te scholen om zo de nodige kennis te vergaren. Dan kan ik ook zeggen dat, eenmaal ik die studie afgerond heb, bereid ben om door te groeien naar meer serieuzere functies binnen het bedrijf zelf, en dat ik eigenlijk daarom juist die richting wil studeren.
Nope, het enige wat je aangeeft, is dat je (zoals het in feite is) gewoon een job zoekt om jouw studies te bekostigen. Als de werkgever (zoals een goede werkgever het zou moeten doen) wil investeren in jouw opleiding, dan zal hij wel bepalen welke opleidingen je zal volgen.

