Dragonix
Legacy Member
Gprb_ zei:Jooo ,
Na mijn studies ( informaticabeheer in 5 en 6e middelbaar ) ben ik begonnen in de hogeschool aan Toegepaste informatica ..
Maar na mijn rapport gekregen te hebben , vond ik het zelf niet zo goed.
4 van de 11 buizen, waaronder programmeren die tussen de 0 en de 6 (op20) zit.
Nu ben ik toch eens beginnen denken om misschien te gaan werken na dit jaar , ALS semester 2 ook niet goed is. ( en natuurlijk dan stoppen met studeren )
Nu zou ik graag willen weten wat/waar ik zou kunnen beginnen met mijn A2 informaticabeheer en wat mijn +/- nettoloon zou zijn.
bedankt ..
joooo
Als je er ni mee inzit om op een helpdesk te zitten en in Brussel te werken (en dus geregeld frans te praten) dan heb ik wel een geschikt bedrijf voor je (serieus) ik heb daar gewerkt, maar vond niet dat het iets voor mij was aangezien er daar dus ook mensen werken die gwn kantoor ofzo hebben gedaan en die ook een firmawagen + tankkaart enzo hebben..
interested: send me pm