Als je TEW wil doen zal je wel nogal in gang mogen schieten met uw wiskunde.
Middelbaar (ASO dan specifiek) kan soms enorm oninteressant en saai zijn imo. Maar ziet maar dat ge toch uw best doet. Uiteindelijk zijt ge er wel veel mee.
Waren uw punten altijd zo laag of pas sinds dit jaar? Want als ge tot nu toe geen problemen had, dan ligt het volgens mij gewoon aan te weinig leren en een gebrek aan goesting.