Je loon is al mooi, de werksfeer blijkbaar ook en dat is heel belangrijk. Je woont op 10 minuten van je woning, dat is een ongelofelijke luxe.
Dus het enige probleem is dat vaste contract en de doorgroeimogelijkheden.
Als je tevreden bent met je loon nu (dat nog wel zal stijgen) en je bent tevreden met je werk, zou ik gewoon zoals al gezegd is geweest naar je baas stappen.
Zeg hem dat je daar heel graag werkt, en zou willen blijven werken, maar dat je niet kan leven met 2 jaar onzekerheid als interimmer. En dat je ergens anders een vast contract hebt aangeboden gekregen.
Vraag hem om een voorstel, en dan kan je nog beslissen na zijn reactie.
Ik persoonlijk zou waarschijnlijk bij je huidige werk blijven (als je min of meer zeker bent dat je na je interimperiode een contract krijgt).
Je loon is goed, je uren zijn goed, de werkafstand is goed, de sfeer is goed. Wisselen met mij?