BeyondGaming News

The Falcon and the Winter Soldier toont zich in nieuwe trailer
Er kwam vorige week een einde aan WandaVision, maar Marvel-fans hoeven niet te treuren. Disney komt al op de proppen met de volgende serie rond onze geliefde superhelden. Er werd een nieuwe trailer vrijgegeven voor The Falcon and The Winter Soldier. De eerste aflevering zal vanaf 19 maart beschikbaar zijn op de streamingservice. Zoals de titel al doet vermoeden, draait deze serie rond Sam Wilson (The Falcon) en Bucky Barnes (The Winter Soldier). In tegenstelling tot hun ondersteunende rol in de films, krijgen zij nu voor het eerst de schijnwerpers op zich gericht. Zo dienen zij af te rekenen met Baron Helmut Zemo en John F. Walker, de nieuwe Captain America van de Amerikaanse overheid. Bekijk hieronder alvast de trailer.
Review: Journey of the Broken Circle
Dit jaar zijn we nog niet verwend geweest met grote gamereleases. Op de meeste toppers is het nog even wachten omdat ze vaak werden uitgesteld om een wel zeer gekende reden. Thuiswerk heeft duidelijk impact op de ontwikkelingstijd van een game. Dit was niet het geval voor Journey of the Broken Circle. Deze game verscheen vorig jaar al voor pc en Nintendo Switch en nu kunnen ook de PlayStation 4-spelers aan de slag met deze indie. In deze game speel je als Circle en ga je op zoek naar zijn ontbrekende puzzelstukje. Circle voelt zich niet compleet en zou graag iemand aan zijn zijde hebben staan waarmee hij zijn leven kan delen. Daarom trekt hij erop uit in de hoop om die ene persoon te vinden die hem zijn eenzaamheid doet vergeten...
Preview: Lust from Beyond
Volgende week donderdag verschijnt Lust from Beyond eindelijk op de pc, en aangezien er al een tijdje een demo van deze game beschikbaar is, leek het ons een ideaal moment om al even een voorsmaakje ervan te nemen. Hieronder volgt het verslag van deze demo, welke in minder dan twee uur uit te spelen is. Een tweetal jaar geleden speelde ik voor het eerst Lust for Darkness op pc, omdat ik wel houd van Lovecraftiaanse (een soort kosmische) en psychologische horror. Het leuke aan dit genre is dat het vooral insinuerend is, waardoor je het zo griezelig voor jezelf kunt maken als je wilt. Wat me extra cool leek aan die game destijds, was het feit dat de gruwel zich afspeelt binnen de muren van een Victoriaans herenhuis, waar er een seksueel...
Lupin krijgt komende zomer nieuwe afleveringen
Netflix loste eerder vandaag een teaser trailer voor het tweede deel van Lupin. Komende zomer zullen de nieuwe afleveringen van deze populaire serie op Netflix te zien zijn. Een specifieke datum werd nog niet meegedeeld. De serie vond zijn inspiratie bij de avonturen van Arsène Lupin en vertelt het verhaal van de galante dief Assane Diop, een glansrol van Omar Sy, die zijn vader wil wreken voor het onrecht dat een rijke familie hem heeft aangedaan. Bekijk hieronder alvast de trailer.
Review: Summer Catchers
Noodlecake Studios is opgericht in 2011 en heeft tal van indie games uitgebracht. Een gekend aantal voorbeelden hiervan zijn Super Stickman Golf, Motorball en Slash Quest. Wij gingen met één van hun nieuwste aanwinsten aan de slag, namelijk Summer Catchers. Stel je voor: Je leeft in het noorden, een plaats waar het altijd winter is, je koude handen en voeten hebt, en sneeuw je parten speelt. Je verlangt naar de zomer, een plaats waar je met je ogen dicht kan genieten van de zon en de warmte op je huid. In Summer Catchers speel je als Chu, een jong meisje die het gehad heeft met het koude noorden en de zonnige locaties wil ontdekken. Dit avontuur te voet beginnen is onbegonnen werk dus besluit ze transport te regelen. In het noorden is...
Review: Maquette
PlayStation Plus-gebruikers krijgen iedere maand de kans om games te ontdekken. Vaak valt er nogal wat gemor op te merken onder de abonnees telkens deze worden aangekondigd. Ze zijn ofwel te bekend waardoor iedere PlayStation Plus-bezitter deze reeds in het bezit heeft, ofwel bieden ze een obscure indie aan. Sony lijkt het geweer van schouder te veranderen en nu ook games rechtstreeks op de release naar PlayStation Plus te brengen. Zo zal in april Oddworld: Soulstorm meteen beschikbaar zijn en ook deze maand krijgen we met Maquette een nieuwe game voorgeschoteld. In deze review kom je te weten of deze puzzelgame de moeite waard is om te spelen. Ontwikkelaar van dienst is Graceful Decay, die met deze game aan zijn proefstuk toe is. Het...
Michael B. Jordan neemt wraak in 'Without Remorse'-trailer
Ghost Recon, Splinter Cell en Rainbow Six. Titels die bij de meeste gamers al vlug een belletje doen rinkelen. Wat ze gemeen hebben? Het zijn allemaal games gebaseerd op de spannende verhalen van wijlen Tom Clancy. Naast games werden ook veel van zijn boeken verfilmd. Denk maar aan The Hunt for Red October, Patriot Games, The Sum of all Fears,... Een verfilming dat zeker niet in dit rijtje mocht ontbreken en waar al sinds 1994 plannen voor zijn, is Without Remorse. Amazon kondigde aan dat deze op Prime Video te zien zal zijn vanaf 30 april 2021. In Without Remorse volgen we John Clark (Michael B. Jordan), een Amerikaanse Navy Seal die in Syrië samen met zijn team een CIA-agent uit de handen van Russische militairen redt. Een geslaagde...
Release A Quiet Place: Part II vervroegd
Er valt goed nieuws te melden op filmvlak. De release van de horrorprent A Quiet Place: Part II werd vervoegd waardoor deze nu op 28 mei verschijnt in de bioscoop. Die datum werd niet toevallig gekozen, Amerikanen vieren dat weekend Memorial Day. Regisseur John Krasinski verspreidde dit heuglijke nieuws via Twitter. Oorspronkelijk zou dat weekend Fast 9 verschijnen, maar die werd verplaatst naar 25 juni. Paramount Pictures besloot dan maar prompt om de release van A Quiet Place: Part II te vervroegen. In dit vervolg, dat zowel een prequel als een sequel vormt op zijn voorganger, staat nog steeds de familie Abbott centraal. Cillian Murphy, bekend van Peaky Blinders, werd aan de cast toegevoegd.
Bordspelreview: My City
Reiner Knizia, bekend van onder andere De zoektocht naar El Dorado, Regenwormen & Lost Cities, is een waar begrip in boardgameland. Niet alleen omdat hij al meer dan 500 spellen en uitbreidingen heeft ontworpen, maar vooral omdat de meeste van zijn spellen toegankelijk zijn voor iedereen, van de occasionele boardgamer tot de veelspeler. Velen waren dan ook benieuwd of zijn laatste worp even succesvol zou zijn, gezien het legacy-aspect van My City. Het legacy-wat? Een legacy spel is een soort van campagnespel, waarbij het spel na iedere partij verandert. Winnaars worden in dit geval bestraft, verliezers worden beloond en na ieder spel worden nieuwe regels geïntroduceerd die het spel een andere dynamiek geven. Het spel zelf My City...
Carcassonne viert 20 jaar met jubileumeditie van het spel
Carcassonne, één van de grootste klassiekers in de bordspellenwereld, viert dit jaar zijn twintigjarig bestaan! Een jubileum dat ook de uitgever van het spel, 999 Games, niet onopgemerkt voorbij wil laten gaan. Ze brengen namelijk een jubileum-editie uit van het spel, die volgens de uitgever zelf "veel extra's" zal bevatten, waaronder tal van verrassingen en een verbeterde vormgeving van het spel: Aan de basis van het spel zal niks veranderen, je zal nog steeds tegels moeten leggen en je meeples moeten neerplaatsen op wegen, steden en weiden om punten te kunnen scoren. Zo wil 999 Games natuurlijk niet enkel fans warm maken voor hun jubileum editie, maar willen ze ook nieuwe spelers aantrekken voor een van hun bestsellers. Het spel...
Inschrijven nu mogelijk voor Diablo II: Resurrected alpha's
Vanaf nu kun je je inschrijven voor de twee alphatests van Diablo II: Resurrected, de remaster van Diablo 2 welke later dit jaar zou moeten uitkomen. De game krijgt zowel een single player test als een multiplayer stresstest. Inschrijven is volledig gratis. Je hebt er wel een Blizzard-account voor nodig, maar deze is snel aangemaakt natuurlijk. Voor meer informatie over Diablo II: Resurrected kun je onze vorige post over deze toprelease nalezen.
Streamz onthult de trailer van 'Déjà-Vu'
Streamz bestaat nu reeds een slordige zes maanden. Naast series van eigen bodem zoals Black-out, De Bende van Jan de Lichte en Fair Trade, kunnen we vanaf 15 maart aan de slag met 'Déjà-Vu'. Hier maken we kennis met Florence Fierens (Natali Broods), moeder, carrièrevrouw en radiohost. Dochter Louise (Xenia Borremans), ex-man Nick (Koen De Graeve) en hun zoon Max (Willem De Schryver). Florences leven komt echter helemaal op zijn kop te staan wanneer haar 15-jarige dochter Louise onverwacht overlijdt. Steeds meer blijkt dat Florences leven toch niet zo perfect verliep dan ze zichzelf voorhield. Pas als ze opnieuw oog in oog met haar levende dochter komt te staan, exact één maand voor haar dood, beseft Florence dat ze een tweede kans...
Nieuwe games toegevoegd aan Xbox Game Pass
Microsoft heeft op hun website aangekondigd welke games zullen worden toegevoegd aan de Xbox Game Pass. Dit abonnement geeft je toegang tot meer dan honderden games die je kan downloaden en spelen op Xbox One of Xbox Series X/S. Indien je upgradet naar de Xbox Game Pass Ultimate, krijg je ook toegang tot Xbox Live Gold, Xbox Game Pass voor pc, EA Play en de Cloud Gaming-service. Hieronder vind je een overzicht van de games met het platform en datum waarop ze beschikbaar zullen zijn: Madden NFL 21 (console) EA Play – Nu beschikbaar Football Manager 2021 (pc) – 4 maart Football Manager 2021 Xbox Edition (console en pc) – 4 maart NBA 2K21 (cloud en console) – 4 maart Star Wars : Squadrons (console) EA Play – Beschikbaar in maart NHL 21...
Vijfde seizoen van For Honor komt eraan
Ubisoft kondigde eerder vandaag het vijfde seizoen van For Honor aan. Dat vijfde seizoen krijgt de naam Asunder en gaat volgende week, om 11 maart om precies te zijn, van start. De nieuwste update is voor iedereen gratis te downloaden en brengt een tijdelijk in-game event naar For Honor: Horkos Masquerade. In Horkos Masquerade moeten spelers zichzelf in de nieuwe 4vs4-modus Carousel of Horkos bewijzen aan de Orde van Horkos. Er hangen ook tal van beloningen vast aan dit event. Naast de nieuwe multiplayermodus, mogen spelers nog tal van andere nieuwigheden verwachten. Zo komt er een update voor Warden, zullen er nieuwe pantservarianten en wapens beschikbaar zijn en volgen er nog tal van in-game event. Via de Battle Pass kunnen er dit...
Sniper Ghost Warrior Contracts 2 aangekondigd
Goed nieuws voor de fans van de Sniper Ghost Warrior-games, want CI Games maakte vandaag bekend dat Sniper Ghost Warrior Contracts 2 komende lente verschijnt. De releasedatum staat vastgeprikt op 4 juni 2021. Bij een aankondiging hoort natuurlijk een bijpassende trailer. In onderstaande trailer krijg je een allereerste blik te zien van de Sniper Ghost Warrior Contracts 2-gameplay. Je kruipt in de huid van huurmoordenaar Raven en uiteraard word je uitgerust met een sniper. Daarmee moet je tal van targets elimineren in sandbox-omgevingen met authentieke uitrusting en wapens. Sniper Ghost Warrior Contracts 2 belooft het meest spectaculaire deel tot op heden te worden en voegt compleet nieuwe uitdagingen toe met extreme-range-sniping...
Het De Mol-speurwerk begint op 21 maart
Een paar dagen geleden meldden we jullie dat er een eerste teaser gepost werd met de introductie van een nieuw oranje scherm. Zonet werd een nieuw filmpje gepost met meer informatie. Zo kunnen we heuglijk uitkijken naar de start van het nieuwe seizoen dat zijn introductie maakt op 21 maart. Verder krijgen we meer informatie over het nieuwe oranje scherm. "Niemand is zeker van zijn plaats", klinkt het in het nieuwe filmpje. Meer dan 30.000 geïnteresseerden schreven zich in. De trailer kan je op de website van Play4 bekijken. Haal je Mol-boekje maar boven, scherp je potlood en maak je klaar voor opnieuw een spannende speurtocht naar De Mol. Speculaties en gezellig meepraten kan nog steeds in ons desbetreffende topic.
Review: Little Nightmares II
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de eerste Little Nightmares nooit heb gespeeld en daar schaam ik mij nog altijd voor. Horror was eigenlijk nooit mijn ding. Ik hoop echter dat God mij vergiffenis schenkt, want ik kreeg het over mijn hart om opvolger Little Nightmares II een kans te geven. Wat Een Ervaring Was Dat! Iedereen die mijn reviews of mijn forumactiviteit in het verleden volgde, weet het vanbuiten: Joeri speelt géén, ik herhaal: géén horrorspellen. Al was het soms van moeten bij bijvoorbeeld The Evil Within. En nu ik nog maar pas dat horrorgebeuren in The Evil Within verwerkt heb, wachtte er een nieuw horroravontuur op mij: Little Nightmares II. Mijn relaas lees je hieronder. Handjes vasthouden De eerste Little Nightmares...
Terug
Bovenaan