007 First Light

007 First Light

Joeri

Redacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
firstlight.png

release: 27 mei 2026
genre: action-adventure
dev: IO Interactive

Van de makers van Hitman, maar doet sterk denken aan Uncharted.

Follow James Bond as a young, resourceful and sometimes reckless recruit in MI6's training program, and discover an origin story of the world’s most famous spy.

After a heroic act, young Naval air crewman James Bond is offered to join the newly revived Double 0 program. But when a mission to stop a rogue agent ends in tragedy, he must join forces with his reluctant mentor Greenway to expose a deep conspiracy and stop a looming coup at the heart of the State.

Titel is vandaag aangekondigd: 007 First Light.
Onthulling in de nacht van 6 op 7 juni.

#EarnTheNumber in 007 First Light, a new game by @iointeractive. Mission brief is headed your way soon. Stay tuned for more information.

Ziet er grafisch wel goed uit, maar de physics vind ik dikwijls wel vrij onnatuurlijk. Vooral tijdens dat rijden zag dat er raar uit.

lol, waarbij hij die kruiwagen in brand steekt als afleiding, want ze zouden hem eens over de reling kunnen zien springen en dan tegen die gevel klimt in plain sight van een vol plein.

Zo'n dingen vind ik dan echt wel spijtig in een game, want dat houdt totaal geen steek en dat breekt bij mij toch wel de immersie. Dan hadden ze hem beter al binnen laten gaan aan die kant waar hij omhoog klom. Ook niet 100% geloofwaardig dat die man aan de kruiwagen dat niet zou zien, maar toch niet voor heel dat plein zichtbaar.

edit: net even the comments gelezen bij de video: er zijn er wel meer die hetzelfde zeggen. Dat is echt wel gewoon domme level-design en was gemakkelijk op te lossen. Maak er een nacht missie van en het maakt het al wat geloofwaardiger dat hij niet te zien is. En laat hem eerst hoger klimmen, om dan weer wat te laten zakken en zet het raam aan de andere kant op de zijkant.

Laatst bewerkt:
lol, waarbij hij die kruiwagen in brand steekt als afleiding, want ze zouden hem eens over de reling kunnen zien springen en dan tegen die gevel klimt in plain sight van een vol plein.

Zo'n dingen vind ik dan echt wel spijtig in een game, want dat houdt totaal geen steek en dat breekt bij mij toch wel de immersie. Dan hadden ze hem beter al binnen laten gaan aan die kant waar hij omhoog klom. Ook niet 100% geloofwaardig dat die man aan de kruiwagen dat niet zou zien, maar toch niet voor heel dat plein zichtbaar.

edit: net even the comments gelezen bij de video: er zijn er wel meer die hetzelfde zeggen. Dat is echt wel gewoon domme level-design en was gemakkelijk op te lossen. Maak er een nacht missie van en het maakt het al wat geloofwaardiger dat hij niet te zien is. En laat hem eerst hoger klimmen, om dan weer wat te laten zakken en zet het raam aan de andere kant op de zijkant.

Klopt. Het feit dat hij zichzelf even later uitgeeft als de "penetration manager" vond ik dan weer wel grappig :D

Idem, scene met kruiwagen en al vond ik ook niet bepaald van hoog niveau dat je zou echter verwachten..

Voor de rest ziet het er vermakelijk uit.. Deze durf ik wel op release te halen.

Terug
Bovenaan