30 graden en verlengd weekend: waar naartoe?

Horse

Well-known member
Heeft er iemand al wilde plannen voor dit weekend? Thuisblijven is zo moeilijk met dit weer en zeker vanwege het verlengd weekend! Wat zijn jullie plannen? Vrijdag zal het bij ons de Belgische kust worden en misschien zaterdag eens kajakken (Ourthe, Dijle, Lesse?).

Alleszins iets met water, haha 😛
Iemand nog ideeën? 💡

Vrijdag IKEA Lomme hier, altijd goed bij warm weer.

Verder ga ik nooit van mijn leven op warme dagen tijdens de verlengde weekends in de zomervakantie naar de zee. Ik laat me niet graag vrijwillig martelen.

Het zou trouwens alvast bij ons en in Brussel geen 30 graden worden gedurende het weekend, enkel vrijdag in Brussel. Aan de kust 21 tot 23 graden.

1755095763214.png

Heeft er iemand al wilde plannen voor dit weekend? Thuisblijven is zo moeilijk met dit weer en zeker vanwege het verlengd weekend! Wat zijn jullie plannen? Vrijdag zal het bij ons de Belgische kust worden en misschien zaterdag eens kajakken (Ourthe, Dijle, Lesse?).

Alleszins iets met water, haha 😛
Iemand nog ideeën? 💡
Ourthe is momenteel de 8km (wat al vrij kort is) niet te bevaren met de kajak wegens te lage waterstand en Lesse flirt ook met te weinig water. Zal afhangen van de regen deze nacht, maar als er niet genoeg bijvalt vermoed ik dat Lesse ook tegen zaterdag niet bevaarbaar zal zijn.

Vrijdag Solomun aan het koninklijk paleis => ik heb nog een ticket over voor de liefhebbers.
Zondag Pukkelpop
Niet echt de verkoeling opzoeken dus, maar zit al drie dagen binnen achter de pc dus mogen wel eens buitenkomen.

Genieten van ons zwembad :oi22:

2 weken geleden was ik nog aan het klagen dat er toch zo weinig dagen zijn dat je er gebruik van kunt maken, maar kijk wanneer het weer meezit is het toch wel echt genieten.

Kajakken op de lokale rivier, relaxen in de opblaasbare jacuzzi onder een parasol, misschien overdag eens naar de gym in de airco, als het 's avonds wat koeler is een wandelingetje maken en wat buiten zitten; en voor de rest ga ik wrs gewoon binnen blijven. En ook wat familie bezoeken op zaterdag :unsure:

Ik vind het altijd raar dat mensen zeggen dat thuis blijven moeilijk is met dit weer. Mijn vrouw is ook zo. De zon schijnt dus die MOET buiten komen.

Morgen heel de dag BBQ bij vrienden aant zwembad vergezeld met bakken bier en schuun mokkes. Zaterdag Amazing Asia festival om daarna weer te zuipen tot zondagavond om tenslotte me maandagmorgen om 9u half shitfaced naar het kantoor te slepen

Morgen heel de dag BBQ bij vrienden aant zwembad vergezeld met bakken bier en schuun mokkes. Zaterdag Amazing Asia festival om daarna weer te zuipen tot zondagavond om tenslotte me maandagmorgen om 9u half shitfaced naar het kantoor te slepen
Sounds like a plan

Terug
Bovenaan