3060ti founders edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
9/5 12u

neox387

Member
iTrader: 100% (22/22)
Algemene informatie/specificaties
Nieuwe 3060ti founder edition ongeopend

Met garantie tot 4/2023

Directe meeneem €900 / bieden
Nieuw/tweedehands
Nieuw
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Ja
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Verzending
  2. Afhaling
Afhaallocatie
Edegem
B&S regel 1: "Het plaatsen van een minumum- en/of meeneemprijs is verplicht. Geen van beide mag hoger zijn dan de nieuwprijs."

Plak de gekste prijs die je wil op alle AIB RTX 30xx kaarten, maar de nieuwprijs van de RTX 3060 ti FE zelf ligt volgens nvidia.be nog steeds vast op €419. Schaarste of niet, dit is geen klein beetje boven de nieuwprijs maar meer dan het dubbel en hier verboden.

Tgo ja toen ik voor de voor de introductie van de 3xxx serie mijn 2080ti verkocht werd er dan ook weer geklaagd dat boven 500 niet kon (nieuwprijs 1100) nu is de situatie andersom.

Regel is niet opgemaakt met dit soort markt tekort vraag/aanbod in gedachten natuurlijk, iedereen kan proberen deze te kopen aan 419..

Plak de gekste prijs die je wil op alle AIB RTX 30xx kaarten, maar de nieuwprijs van de RTX 3060 ti FE zelf ligt volgens nvidia.be nog steeds vast op €419. Schaarste of niet, dit is geen klein beetje boven de nieuwprijs maar meer dan het dubbel en hier verboden.
wat maakt het uit? als je ze op 2dehands en tweakers zet heb je toch instant boden rond die prijs. hij mag zijn bied prijs nog zo laag zetten. het maakt niet uit. als hij 10 min na het neerschrijven van zijn eerste post al mag updaten met " bod op 2dehands voor 900€"

ik heb hier ook al een paar keer datzelfde gejank gehad. resultaat is dat ik hier gewoon niet meer verkoop voor consoles/computer onderdelen. waarom nog de moeite doen.

als de prijs jou niet aanstaat moet je hem niet kopen hé. succes met er eentje te scoren op LDLC aan adviesprijs.

wat maakt het uit? als je ze op 2dehands en tweakers zet heb je toch instant boden rond die prijs. hij mag zijn bied prijs nog zo laag zetten. het maakt niet uit. als hij 10 min na het neerschrijven van zijn eerste post al mag updaten met " bod op 2dehands voor 900€"

ik heb hier ook al een paar keer datzelfde gejank gehad. resultaat is dat ik hier gewoon niet meer verkoop voor consoles/computer onderdelen. waarom nog de moeite doen.

als de prijs jou niet aanstaat moet je hem niet kopen hé. succes met er eentje te scoren op LDLC aan adviesprijs.
Als je hier wilt verkopen dan heb je je gewoon aan de regels te houden. En de regels hier zijn dat uw minimum of meeneem niet hoger mag zijn dan de nieuwprijs. Het is letterlijk regel nummer 1 als je de regels leest. Als hij meer dan de nieuwprijs wilt dan moet hij zijn minimum op de huidige nieuwprijs zetten, geen meeneem plaatsen en dan de mensen laten bieden.

Zoals reeds aangehaald, rechtstreeks uit de regels:

1. Het plaatsen van een minumum- en/of meeneemprijs is verplicht. Geen van beide mag hoger zijn dan de nieuwprijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan