Aankoop advies gaming monitor.

Geert98

New member
Hallo,

Bij deze was ik op zoek naar een nieuwe 27inch gaming monitor 144/244hz met een IPS paneel. Heef iemand ervaring met Alienware monitors? Ik had zelf al wat reviews opgezocht en deze kwam er niet slecht uit maar ik ben nog een beetje aan het twijfelen.

Ik ben al jaren fan van AOC schermen om te gamen.
En voor minder dan die prijs van die alienware heb je een 27 inch AOC
(ook enkel HD resoluties, maar dat heeft die alienware die je linkt ook niet zie ik)

Mijn link hieronder is wel een curved, maar heb gewoon effe snel gegoogeld:

Maar waarom ga je nog voor een scherm met enkel Full HD (1080p) 1920 x 1080?
Ik zou toch liever voor 1440p gaan, en een AOC met 1440p, 0.5-1ms in 27 inch kost nog minder dan die alienware.

Als je die IPS belangerijk vind, vind ik precies wel niet echt veel AOC schermen zie ik nu net.

Ik ben al jaren fan van AOC schermen om te gamen.
En voor minder dan die prijs van die alienware heb je een 27 inch AOC
(ook enkel HD resoluties, maar dat heeft die alienware die je linkt ook niet zie ik)

Mijn link hieronder is wel een curved, maar heb gewoon effe snel gegoogeld:

Maar waarom ga je nog voor een scherm met enkel Full HD (1080p) 1920 x 1080?
Ik zou toch liever voor 1440p gaan, en een AOC met 1440p, 0.5-1ms in 27 inch kost nog minder dan die alienware.

Als je die IPS belangerijk vind, vind ik precies wel niet echt veel AOC schermen zie ik nu net.
Hey Hoffman,

Ik speel voornamelijk FPS games zoals CS:GO en Valorant, af en toe eens iets anders. Mijn huide computer is nu ook weer 4jaar oud, en voor mij persoonlijk is 1080p genoeg. IPS is niet belangrijk voor mij maar aangezien de kleuren beter zijn en de kijkhoek dan een TN paneel dacht ik hiervoor te gaan?

Mijn bedoeling is eigenlijk een 27inch om te gamen
En dan nog 2 x 24inch van het zelfde merk vandaar dat ik dacht misschien voor DELL te gaan omdat ik hier al veel goede dingen heb over gelezen en niet te veel contrast verschil wil hebben tussen de monitors als ik ze alle 3 gebruik.

Sorry voor thread the hijacken, maar ben ook opzoek naar nieuwe monitor. Iemand ervaring met deze?

Worth it? Heb zeker en vast een pc om er het maximum uit te kunnen halen

Terug
Bovenaan