Nu Nvidia over afzienbare tijd de nieuwe 5000-serie grafische kaarten zal aankondingen, lijkt het me het ideale moment om mijn ouwe, trouwe pc te vervangen door een nieuw exemplaar. Mijn huidige monitor is een goedkope 22-inch full HD monitor die doet wat hij wil doen, maar met een nieuw systeem wil ik ook dat ietsje meer in beeldkwaliteit. Ben dus op zoek naar een oled-monitor met 1440p. Aangezien ik er ook mijn werklaptop op wil aansluiten (ik wil dus eigenlijk twee dezelfde monitors aanschaffen), moet de monitor geschikt zijn voor zowel gaming als kantoortoepassingen (voornamelijk SAP en MS-Office).
Als ik op Tweakers.net rondkijk, lijkt dit me de meest geschikte monitor, maar het feit dat deze een hoog energieverbruik heeft en last zou hebben van artefacten en inbranden van pixels schrikt me wat af.
tweakers.net
Als ik op Tweakers.net rondkijk, lijkt dit me de meest geschikte monitor, maar het feit dat deze een hoog energieverbruik heeft en last zou hebben van artefacten en inbranden van pixels schrikt me wat af.
Gigabyte AORUS FO27Q3 Zwart: beste prijs - Tweakers
Gigabyte AORUS FO27Q3 Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.