nokeyboard
Well-known member
In de zomer solden van 2026 gaan ze geen extra korting geven op een tv van 2025. (Whatever het reclameboekje zegt)Ook aan het kijken voor een nieuwe tv, wss deze zomer tijdens de solden.
Momenteel aan het twijfelen tussen de LG G5/C5/B5 en de Samsung s95f, allemaal Oled.
Voorkeur gaat op zich naar de LG’s, maar Samsung blijkbaar wel beter beschermd tegen reflectie. Geen rechtstreekse zon op de tv overdag, maar is hier dan wel redelijk klaar.
Mensen die hier ervaring hebben met 1 van deze toestellen?
Kan ook goed zijn dat de stock tegen dan op is.
Ik zou binnekort elke week de website van FDS in het oog houden en checken op liquidatiekortingen. Die zullen er binnekort wel komen eens de 6-reeks een tijdje uit gaat zijn.
Blijkbaar is er nu wel cashbackactie. Niks houdt u tegen om nu eens prijs te vragen.
B5 zou ik nooit kopen tenzij als extra tv in een kelder/zolder puur voor te gamen.
C5 is zeer nice voor te gamen en als ge enkel 's avonds tv kijkt of als kamer niet te veel ramen heeft. Die tv is zowat de sweet spot voor de meeste mensen.
G5 is perfect voor alles.
Alles hangt natuurlijk af van uw budget.
Ik zou Samsung alleszins mijden in deze prijsklasse.
Ik heb een G4 OLED in een ruimte met zeer veel licht. Ongeveer een 15-tal meter raam in de living en de LG G4 OLED is bright genoeg om overdag zonder problemen tv te kijken (zelfs op 60% brightness in SDR) en in heb totaal niks last van reflecties.
Het enige probleem dat ik heb is als ik 's middags Playstation speel en de zon schijnt, dan is de tv niet bright genoeg. (Ik heb geen gordijnen)
Maar dat probleem had ik ook met mijn Sony van 2021 die toen de brightste tv ter wereld was. Is eerder een probleem door mijn setting dan door de tv zelf.
Laatst bewerkt: