Aankoopadvies: nieuwe TV 65"

Hoeveel moet ik die kortingen ongeveer inschatten die Frans geeft op een tv van tss de 1500 en 2000 euro?
Ze kopen die tv's zelf aan 1,6-1,8 marge (verkoopprijs naar hun aankoop) en hebben zelf iets van een 1,45 nodig om uit de kosten te raken. Hun marge zakt wel wat met eindereeksmodellen, maar die 1,6 zal wel de ondergrens zijn op de duurdere stuks.

Zal wss grofweg een idee geven. Als ze een premie krijgen van de fabrikant kan er wat meer af natuurlijk, ze krijgen meestal vroeger liquidatiepremies dan de grote ketens omdat ze onder de radar werken.

Hoeveel moet ik die kortingen ongeveer inschatten die Frans geeft op een tv van tss de 1500 en 2000 euro?
Ik heb daar ondertussen 3 tv's gekocht, 2 voor mij en eentje voor mijn ouders de afgelopen +- 8 jaar. Vaak kwam het neer op ongeveer 100-200 euro goedkoper dan de goedkoopste prijs die ik online kon vinden voor de tv.

ik ben hier ook twee tv's in het oog aan het houden. die prijzen schommelen nogal de afgelopen weken. gaan ze bij fransdesmet standaard naar de mininumprijs (zoals op tweakers pricewatch) of niet.?

ik ben hier ook twee tv's in het oog aan het houden. die prijzen schommelen nogal de afgelopen weken. gaan ze bij fransdesmet standaard naar de mininumprijs (zoals op tweakers pricewatch) of niet.?
Nee. Mail sturen en vragen wat de beste prijs is. Ik denk niet dat zij standaard elke random webwinkel in het oog houden (en wss zeker niet 5x per week). Dat is een kleine mama en papa winkel

Nee. Mail sturen en vragen wat de beste prijs is. Ik denk niet dat zij standaard elke random webwinkel in het oog houden (en wss zeker niet 5x per week). Dat is een kleine mama en papa winkel
ik zal dan eens mailen, maar ik zie bv

OLED65G56LS: 1.919€ -100€ cashback én -korting

dus als je mailt krijg je nog extra korting ;) volgens pricewatch heeft die tv aan mininum 1600 EURO gestaan

ik zal dan eens mailen, maar ik zie bv

OLED65G56LS: 1.919€ -100€ cashback én -korting

dus als je mailt krijg je nog extra korting ;) volgens pricewatch heeft die tv aan mininum 1600 EURO gestaan
ja ik ken het systeem lol, ik heb daar +10 tv's gekocht de laatste 2-3 jaar

De TCL C8K of de LG C5?

De eerste heeft de Google interface en goeie audio, de tweede heeft de Oled technologie.

Mensen die 1 van beiden in huis hebben? C5 lijkt mij de betere aankoop, maar vind de C8K wel voor 300 euro goedkoper momenteel. Is het de 300 euro meer waard?

i see frans de smet... i upvote. Ik heb daar ondertussen ook al 3 of 4 tv's besteld. Mailen met laagste prijs die je gezien hebt en daar gaan ze wss nog onder.

De TCL C8K of de LG C5?

De eerste heeft de Google interface en goeie audio, de tweede heeft de Oled technologie.

Mensen die 1 van beiden in huis hebben? C5 lijkt mij de betere aankoop, maar vind de C8K wel voor 300 euro goedkoper momenteel. Is het de 300 euro meer waard?
Als je een beetje deftige audio wilt koop je toch een soundbar of speakerset. Oled of niet hangt af van jouw woonkamer, heb je veel invallend licht of niet, kijk je meestal overdag of ‘s avonds?

OLED heeft een beter contrast maar kan minder fel schijnen dan een miniLED. Een deftige miniLED is zeker ook niet slecht voor de meeste mensen.

Het is de C8K geworden. 65 inch is even aanpassen als je van een 50 komt. Maar heel knap beeld. Geen spijt van mijn aankoop. En laat die soundbar maar. Audio ook gewoon top.

Net de LG C5 besteld bij Frans De Smet, bedankt voor de tip.
Wat een snelle reacties daar seg, boezemt vertrouwen in.
Ik ben benieuwd naar mijn eerste OLED TV - woensdag wordt ie geleverd.

Wel maar de 55 inch, zoveel plaats heb ik niet :-p

Net de LG C5 besteld bij Frans De Smet, bedankt voor de tip.
Wat een snelle reacties daar seg, boezemt vertrouwen in.
Ik ben benieuwd naar mijn eerste OLED TV - woensdag wordt ie geleverd.

Wel maar de 55 inch, zoveel plaats heb ik niet :-p

Goede keuze! Zet dat ding meteen op Filmmaker stand en genieten maar :)

Even hier men licht opsteken. Door omstandigheden ga ik binnenkort een nieuwe tv in huis moeten halen. Ik kom van een TCL 55C835 miniled tv. Deze heb ik in 2023 gekozen omdat uiteindelijk in de tv-ruimte een groot raam veel licht gaf rechtreeks op de tv...

Nu wil ik opnieuw voor een 55" gaan, maar in geval van een goede deal *mag* het 66 inch worden. 55" is voor mij nooit te klein geweest en owv mijn zicht, zit ik er ook nooit "te ver" van af.

Deze keer wil ik voor OLED gaan, maar twijfel nog tussen merken (Samsung, LG, ...). De ruimte waarin de tv zal staan heeft niet zoveel last van grote lichtinval en OLEDs zijn sinds 2023 ook weer wat helderder geworden neem ik aan.

Budget zou tussen de €1000 - €1200 zijn. Dient voor zowel gamen en films kijken. Iemand suggesties? Gewoon de tweakers bestbuy-guide checken en FDS mailen voor beste prijs? Is het de moeite om via Benefitsatwork-korting te kijken naar een Samsung, Sony of Philips OLED? Ik kan bvb zo de Samsung S95F 55" aan €1315 kopen.

Laatst bewerkt:
Deze keer wil ik voor OLED gaan, maar twijfel nog tussen merken (Samsung, LG, ...). De ruimte waarin de tv zal staan heeft niet zoveel last van grote lichtinval en OLEDs zijn sinds 2023 ook weer wat helderder geworden neem ik aan.

Ik zou voor een LG OLED gaan, dan heb je ook dolby vision als hdr modus, dat samsung niet heeft.

Deze vind ik online al voor 1.400, er zit cashback op die modellen. Probeer bij Desmet lager uit te komen Best ze even mailen, zit normaal wel wat marge op :).

Vorig jaar G4 55" aan 1444 kunnen krijgen.

Ik zou voor een LG OLED gaan, dan heb je ook dolby vision als hdr modus, dat samsung niet heeft.

Deze vind ik online al voor 1.400, er zit cashback op die modellen. Probeer bij Desmet lager uit te komen Best ze even mailen, zit normaal wel wat marge op :).

Vorig jaar G4 55" aan 1444 kunnen krijgen.
Nice! Ik ga ze waarschijnlijk gewoon mailen ja. Twijfel alleen of ik voor de prijs die ze vragen eventueel tot hun winkel rij om het zelf op te halen of toch te laten bezorgen.

Terug
Bovenaan