Renegadexxripxx
Well-known member
Dacht dat dat het bedrag was dat BdW vermelde in de zevende dag voor België alleen. Maar niet zeker of dat het bedrag alleen van kernenergie was.9 miljard. Dat is voor heel Europa ? Of enkel voor België?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dacht dat dat het bedrag was dat BdW vermelde in de zevende dag voor België alleen. Maar niet zeker of dat het bedrag alleen van kernenergie was.9 miljard. Dat is voor heel Europa ? Of enkel voor België?
België zal in elk geval niet op kop lopen. Elk beleid loopt op de muur van "Geen geld". In tijden van crisis beginnen ze groene energie af ge romen. Goed Luck met je investeringsklimaat.Hopelijk zetten we dan met het westen daarna ook in op de volgende stap: energieonafhankelijkheid en bij uitbreiding meer onafhankelijkheid op economisch vlak (eventueel met duurdere maar duurzame producten)
Triestig. Staatsmanschap bestaat niet meer. De wereld mag vergaan en ze gaan nog met de verkiezingspoll bezig zijn.'t Is al volop verkiezingen he, voor elke partij![]()
Wat denk je? Ik weet niet hoe en waar dat nummer gefabriceerd wordt, masr waarschijnlijk is is het een creatieve berekening. Hoeveel Belgische producenten zijn er? Wat windmolens en pv (minimale overwinsten) en wat gascentrales (die gaan weinig overwinsten hebben).9 miljard. Dat is voor heel Europa ? Of enkel voor België?

Je moet er de capaciteit voor hebben om zoveel te kunnen stockeren he. Dat is per land vooral een geologisch vraagstuk en belgie scoort er niet goed in.België die op dit moment een gasvoorraad heeft voor 8 dagen en Duitsland voor 80 dagen. Dat vond ik nog het strafste in de Afspraak.
Maar Duitsland is ook groter hè..België die op dit moment een gasvoorraad heeft voor 8 dagen en Duitsland voor 80 dagen. Dat vond ik nog het strafste in de Afspraak.
Begrijp ik Madhi nu goed in de Afspraak
Bedrijven ondersteunen
Middenklasse ondersteunen
Sociale tarieven versterken
De zwakste extra ondersteunen (die betalen toch al 2x niks ?)
Wie gaat dat betalen ? Als we nog nie failliet zijn, zullen wel het wel snel zijn
Maar Duitsland is ook groter hè..
Uiteraard. Ik probeer maar gewoon mee te denken met onze politiek hèDit is ironisch hoop ik? Want het wordt al laat op de avond. Dat Duitsland groter is betekent ook een groter verbruik, dus als zij een voorraad voor 80 dagen hebben, dan is dat om hun grotere verbruik te dekken, dat wij slechts 8 dagen hebben... tja, dat kan je misschien nog goedpraten doordat wij meer terminals hebben en sneller kunnen invoeren, maar het is toch wel énorm pover zo'n verhouding 1/10.
...en dat men beslist wie moet 'bloeden'? : Europa, de bevolking en economie (en onze huidige regeringen) of Rusland, door deze uit Oekraïne te jagen en door de aanhoudende sancties te isoleren.
Eerlijk gezegd zie ik geen andere uitweg op dit moment.
Wat denk je? Ik weet niet hoe en waar dat nummer gefabriceerd wordt, masr waarschijnlijk is is het een creatieve berekening. Hoeveel Belgische producenten zijn er? Wat windmolens en pv (minimale overwinsten) en wat gascentrales (die gaan weinig overwinsten hebben).
België die op dit moment een gasvoorraad heeft voor 8 dagen en Duitsland voor 80 dagen. Dat vond ik nog het strafste in de Afspraak.
2 minuten dat grote gelddebat opstaan en tis om onnozel te worden
4000€ netto gezamelijk, man 2500€ zonder premies zij zelfstandige.
Man moet zijn eigen auto afbetalen (een beetje verstandige zelfstandige koopt die toch op de zaak?)
Betalen 1000€!!! (U leest dit goed) per maand af voor de zonnepanelen. Volgens mij moeten die een halve fabriekshal hebben vol liggen ofwel is het binnen het jaar zeker afbetaald.
En baseren zich voor hun voorschot op de website van Luminus die dit voorstelt (om op 0 uit te komen, geen idee of ze wekelijks hun meterstanden ingeven of dat Luminus dit berekend op gemiddeld gezin)
Een gedeelte van onze bevolking is - sorry dat ik het zeg - gewoon loemp.
Als we dat soort mensen moeten gaan steunen en beschermen, zal het vooral tegen zichzelf zijn.

Die zijn toch ook wel serieus overkill voor hun huis of ze moeten daar een heel arsenaal batterijen hebben.Uiteraard. Ik probeer maar gewoon mee te denken met onze politiek hè
, en dan zwijgen we nog over de extra postjes en het zwarte, smeergeld onder tafel... Met het aantal regeringen in België, en het niveau van sommigen die het zelfs tot minister hebben geschopt, zou ik zeggen, ga ervoor!2 minuten dat grote gelddebat opstaan en tis om onnozel te worden

Was dat hier ook aan het denken. Die zijn gewoon zwaar int zak gezet door ne gladde verkoper. Dat is in alle eerlijkheid niet iets wat de maatregelen moeten oplossen.2 minuten dat grote gelddebat opstaan en tis om onnozel te worden
4000€ netto gezamelijk, man 2500€ zonder premies zij zelfstandige.
Man moet zijn eigen auto afbetalen (een beetje verstandige zelfstandige koopt die toch op de zaak?)
Betalen 1000€!!! (U leest dit goed) per maand af voor de zonnepanelen. Volgens mij moeten die een halve fabriekshal hebben vol liggen ofwel is het binnen het jaar zeker afbetaald.
En baseren zich voor hun voorschot op de website van Luminus die dit voorstelt (om op 0 uit te komen, geen idee of ze wekelijks hun meterstanden ingeven of dat Luminus dit berekend op gemiddeld gezin)
Een gedeelte van onze bevolking is - sorry dat ik het zeg - gewoon loemp.
Als we dat soort mensen moeten gaan steunen en beschermen, zal het vooral tegen zichzelf zijn.
But Janus says yes. Choose your fightercomputer says no
Iran Natural Gas: Exports, 1960 – 2026 | CEIC Data
Iran Natural Gas: Exports was reported at 8,000.000 Cub m mn in Dec 2025. This records a decrease from the previous number of 8,966.764 Cub m mn for Dec 2024.www.ceicdata.com

Brandstofprijzen ? Ik ben gisteren gewoon terug (95) gaan tanken aan 1,58€ hoor.Ik vraag me toch af waar dit gaat eindigen? Bedrijven die stoppen met produceren , bakkers en slagers die ermee stoppen wegens te hoge energiekosten
, gezinnen die 6000euro/jaar aan gas moeten betalen . Alles bovenop de torenhoge inflatie en brandstofprijzen.
Het draagvlak voor de sancties tegen Rusland zal toch zeer snel verdwijnen op deze manier?
Dat heb ik nog niet gezien, dat zal voor morgen zijn. Maar er zijn inderdaad helaas ook echte sukkelaars die we zeker moeten helpen.Was dat hier ook aan het denken. Die zijn gewoon zwaar int zak gezet door ne gladde verkoper. Dat is in alle eerlijkheid niet iets wat de maatregelen moeten oplossen.
Dat verhaal van dat gezin met de 4 kinderen en de man die ziek was, was dan wel weer schrijnend. Had al zin om die kinderen hun kermis te betalen. Je ziet toch dat het snel kan gaan als 1 van de 2 inkomens wegvalt.
Aldus Conner.“Wij stellen voor om premies te geven aan verhuurders die hun woning energiezuiniger maken. Als ze dat doen, dan mogen ze die investeringen aftrekken van de belastingen”
Hij zegt het toch "Ik heb een groot huis, vier kinderen en een inwonende schoonmoeder"De wever moet 1300 maandelijks aan energiefactuur betalen?? Groot zwembad zeker?![]()