Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dat ook niet.En waarom zou Europa dat budgetary wel kunnen? Die krijgen de centen ook gewoon van de landen.
Daarnaast legt Tinne Van der Straeten (Groen) haar voorstel op tafel om de Europese gasprijzen te bevriezen. Daarover pleegde ze naar eigen zeggen overleg met haar Spaanse collega, die deel uitmaakt van de erg linkse regering onder leiding van premier Pedro Sanchez. Spanje pakte de energiesector in eigen land zwaar aan, en legde de olie- en gasbedrijven zware taksen op, om de facturen te verlagen. Maar die aanpak wordt niet in heel Europa gevolgd: het is onduidelijk of het voorstel van Van der Straeten Europees enige kans maakt, in de huidige context.
Ze zouden beter de tarieven zoals de belastingen doen: meer verbruik == duurder tarief!
Want als iedereen mijn verbruik zou hebben zouden we particulier 2/3 minder nodig hebben![]()

Zou direct een boost geven voor zonnepanelen. (en zou warmtepompen serieus schaden). Aangezien de kans klein is dat het verbruik van GAS en elektriciteit gaat samengeteld worden
Al dacht ik dat er vroeger ook nog eens lagere prijzen waren voor grootverbruikers (maar niet zeker of dat nu nog is)
Op een tank van 50l is dat bijna 8€ erbij.Diesel (B7) tanken wordt vanaf morgen duurder. De wettelijke maximumprijs per liter stijgt met 15,7 eurocent naar 2,084 euro, zo meldt de FOD Economie. Dat is een nieuw record.
Aanzienlijk minder gas uit Rusland. Belangrijk om op te volgen hoe dit evolueert:

Het is eigenlijk schrijnend.Een voordeel van deze energiecrisis is dat het wel eens wat rustiger op de weg kan worden!
Ik vraag me af wanneer we het verschil zullen merken.
Vanaf €3/liter ? €4/liter?
Zoals ?Het is eigenlijk schrijnend.
Door de manier van het belasten van wagens is het voor veel minder gegoede gezinnen quasi al onbetaalbaar om hun wagen te vervangen indien er iets misgaat. Het was al duur vóór de energieprijzen de pan uit swingden. Want voor een auto van 10-15 jaar oud waar 2-4 kinderen in passen betaal je je blauw aan wegentaks alleen al.
Ik denk dat mijn werkgever heel blij is dat ik nog steeds vaak van thuis werk, want anders doe ik 40k-50k per jaar. Dat zal ook wel serieus oplopen tov vroeger.Heel blij een bedrijfswagen te hebben...my god, mensen die een eigen wagen hebben..moet echt pijn doen op dit moment..per tankbeurt makkelijk 10€ extra op nog geen 2 weken tijd.
Jammer dat we pas volgend jaar januari opnieuw indexatie krijgen.En dan nog eens indexering loon PC200 staat voorlopig op 4,90% voor januari 2023...
Jaarlijkse verkeersbelasting zakt niet meer naarmate de wagen ouder wordt. Dus als je JVB in het huidige systeem zit (wie 10j geleden een auto kocht en die nog steeds heeft, zit nog in het oude systeem), wordt je wagen wel erg duur doordat de uitstoot naar hedendaagse normen heel hoog ligt.Zoals ?
Nie dat ik je niet geloof hé, ben gewoon benieuwd welke auto je dan voor ogen hebt en om welk bedrag dat gaat