LaCucaracha
Well-known member
Mensen die hier positieve (of negatieve) ervaringen hebben met bepaalde firma's?
Greetz
Greetz
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar daar staat dan ook alles kris kras door elkaar... Als ik een topic per type leverancier open, kunnen andere mensen nadien hier ook ideeën opdoenZeg is het geen idee dat je gewoon een algemeen topic opent? Zo eentje van lacuca verbouwt een huis? In plaats van het ene topic na het andere te openen?

Als iedereen per leverancier per provincie een andere topic begint aan te maken, staan de topics hier straks ook door elkaar.Maar daar staat dan ook alles kris kras door elkaar... Als ik een topic per type leverancier open, kunnen andere mensen nadien hier ook ideeën opdoen![]()

Als iedereen per leverancier per provincie een andere topic begint aan te maken, staan de topics hier straks ook door elkaar.
Werken met algemene thema topics (dwz. eentje voor ramen, deuren, poorten en rolluiken) lijkt mij dan weer wel handig.
PS ik zou geen hout pakken. Heb ook lang zitten twijfelen maar zo goed als iedereen die ik ken die daarvoor gekozen heeft, incl. mijn ouders, hebben daar nu toch dik spijt van. Pijnpunt blijft onderhoud.
En als de garagepoort aan de noordkant gelegen is (wat meestal zo is) kan zelfs massieve eik rotten en na 30 jaar aan vervanging toe zijn door continue blootstelling aan vocht. En het is ook een serieus gewicht om telkens manueel te moeten tillen dus automatisatie is geen overbodige luxe.
Praktisch niemand (10%) pakt daarom nog hout. Alu en PVC hebben die markt volledig gekaapt.
PVC heeft de laatste 10 jaar een serieus positieve evolutie gemaakt qua uitstraling, design, klasse, ... zeker voor landelijke/fermette stijlwoningen vind ik dat materiaal nu toch net iets beter aanleunen dan die afgehoekte Alu profielen.
Als er een showroom in de buurt is moet je zeker eens naar de profiele van deceuninck gaan kijken, we waren aangenaam verrast op batibouw.
Ik heb dat. Niks mis mee.Blijf ver weg van alle houten voordeuren. Rommel rommel rommel.
![]()
![]()
Net deze offertes binnengekregen (van dezelfde firma) voor een houten voordeur en een houten garagepoort (kantelpoort, dus geen sectionale)
Ik heb helemaal geen idee of dit duur is. De offerte is wel afkomstig van een familliaal bedrijf met een zeer goede reputatie. Dus geen Belisol toestanden...
Wat denken jullie? Zit er nog rek op de prijs? Is dit (abnormaal) duur?
Greetz
Ziet er mij zeker niet goedkoop uit, maar houtprijzen zijn makkelijk +30% gegaan de laatste maanden. Ik zou zeker nog ergens anders een offerte opvragen om te vergelijken.![]()
![]()
Net deze offertes binnengekregen (van dezelfde firma) voor een houten voordeur en een houten garagepoort (kantelpoort, dus geen sectionale)
Ik heb helemaal geen idee of dit duur is. De offerte is wel afkomstig van een familliaal bedrijf met een zeer goede reputatie. Dus geen Belisol toestanden...
Wat denken jullie? Zit er nog rek op de prijs? Is dit (abnormaal) duur?
Greetz