ns_ripper
Member
Aarschot
iTrader:
100% (112/112)
- Algemene informatie/specificaties
- Cpu: I7-7700HQ
Mem: 16GB DDR4
SSD: Nvme 256GB ssd
Scherm: 15,6" ips 1080P scherm
Toetsenbord: Verlicht be azerty toetsenbord.
Batterij lijkt nog in goede staat. Geen duurtest gedaan. (toestel heeft productie datum van april 2018).
Voordeel is dat uiteraard de batterij nu langer zal meegaan zonder de dgpu . en geen throttling.
Komt met lader.
- Nieuw/tweedehands
- Tweedehands
- Aanwezigheid factuur en/of garantie
- Nee
- Ook elders te koop aangeboden
- Neen
- Verzending/afhaal
- Verzending
- Afhaling
- Afhaallocatie
- Aarschot
Mooie acer predator Gaming laptop.
Deze laptop was defect.
De fet die het geheugen van spanning moest voorzien (1.35V) had zijn high- aan lowside kortgesloten (19V! jeej).
Zowel de fet als bijhorende verbrande coil zijn vervangen. Gpu is te zien in windows maar error 43. Ik ga het geheugen niet gaan vervangen, daar wss de geheugencontroller van de gtx1060 zelf ook wel naar de filistijnen zal zijn.
Ik heb de 2 pwm controllers die zowel gpu als gpu geheugen bedienen zonder vcc gezet. (bij elk een weerstandje van de pads gehaald. Weerstand hangt nog aan 1 pad dus kan terug gesloten worden).
De laptop is verder prima in orde en werkt nu dus eerder als een fancy zakelijke laptop met igp.
Minprijs: 250 euro
Meeneem: 300 euro
Foto's volgen later nog.
Boardview en schema's kunnen ook meegegeven worden.
Deze laptop was defect.
De fet die het geheugen van spanning moest voorzien (1.35V) had zijn high- aan lowside kortgesloten (19V! jeej).
Zowel de fet als bijhorende verbrande coil zijn vervangen. Gpu is te zien in windows maar error 43. Ik ga het geheugen niet gaan vervangen, daar wss de geheugencontroller van de gtx1060 zelf ook wel naar de filistijnen zal zijn.
Ik heb de 2 pwm controllers die zowel gpu als gpu geheugen bedienen zonder vcc gezet. (bij elk een weerstandje van de pads gehaald. Weerstand hangt nog aan 1 pad dus kan terug gesloten worden).
De laptop is verder prima in orde en werkt nu dus eerder als een fancy zakelijke laptop met igp.
Minprijs: 250 euro
Meeneem: 300 euro
Foto's volgen later nog.
Boardview en schema's kunnen ook meegegeven worden.