Sneeuwstorm
Well-known member
Het is natuurlijk weer HLN die hier aandacht aan schenkt.of als media zelf.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is natuurlijk weer HLN die hier aandacht aan schenkt.of als media zelf.
of de Franstalige krant zelf. Zij hebben toch moeten ingeven welke gadgets Francken krijgt, of begrijp het verkeerd.Het is natuurlijk weer HLN die hier aandacht aan schenkt.
Moeten ze dat zelf ingeven ? Dacht dat AI al zo ver was om zelf de suggesties te doen?of de Franstalige krant zelf. Zij hebben toch moeten ingeven welke gadgets Francken krijgt, of begrijp het verkeerd.
Als zij dan ingeven einde van België bij Francken, dan zijn ze zelf de sensatie zoeker. En dit stukje mis ik wel in het debat, zowel van Francken als van de Ecolo/PS.
Als ik het aan ChatGPT vraag (open vraag):Moeten ze dat zelf ingeven ? Dacht dat AI al zo ver was om zelf de suggesties te doen?
Donkerblauw maatpak en das
Grondwetboek of Belgische vlag
Koffer met ‘Migratiebeleid’ sticker
Mini-muurtje of grenspaaltjes
Speechkaartje of microfoon
Smartphone met Twitter-app open
Vlaamse Leeuw sticker of pin
Loopschoenen (optioneel)
Opvouwbare grensmuur™
Expres-deportatiekoffer
Het Grote Theo Citaatboek
Onzichtbare handschoenen
N-VA Baseballcap
Mini-stemhokje
Twitter-turbo™
Belgische friet met mayonaise
‘Sluwe Vlaming’-cape
“Stop de Woke” uitbreidingspakket met een mini-megaphone en een rubberen hamer om “woke-ideeën” plat te slaan.Ik vind dit nu ook wel materie om de regering te laten vallen eerlijk gezegd, ook nieuwgierig wat staatsveiligheid daarover te zeggen heeft.
De discussie rond Francken is nooit zijn engagement zijn geweest, maar wel zijn manier van communiceren.Not sure if serious. De voorgaande minister, PS stempel, stond in volle spionagecrisis TikTok filmpjes te maken op haar persoonlijke telefoon in de kantoren van het ministerie van defensie...
Breder genomen heb ik erover gepost omdat ik het een teken aan de wand vind van hoe de kinderachtigheid onze politiek blijft besluipen.
Je kan veel zeggen over Francken maar het zal niets zijn over zijn engagement bij defensie. De man heeft een uitstekende historiek in de commissie defensie. Hij is eigenlijk de geknipte persoon voor deze functie in het huidige geostrategische klimaat.Oproepen tot ontslag voor dit soort futiliteiten ondermijnt je geloofwaardigheid als oppositie.
Maar beargumenteer je hier niet het omgekeerde van wat je eigenlijk bedoelt?Maar hij moest er in het verleden de grap maar van inzien dat ze hem afbeelden als Hitler? En dat Nva geregeld eens vergeleken wordt met de nazi partij dat vinden ze aan de andere kant van de taalgrens ook geen probleem.
Het zou ze allemaal sieren moesten ze wat meer bezig zijn met hun werk en minder met al dat nodeloos gezeik er rond.
Ik wilde hier exact hetzelfde komen posten. Hij pikte het (terecht!) niet dat zo'n campagne bejubeld werd, maar repost nu zelf dit en vraagt om relativeringsvermogen wanneer hij erop aangesproken wordt. Da's wel hypocrisie ten top.Maar beargumenteer je hier niet het omgekeerde van wat je eigenlijk bedoelt?
Nee, daar moest hij in het verleden niet zomaar de grap van inzien (wat hij ook niet deed, trouwens, met zijn 'zelfrelativering' die hij nu vraagt). Net zoals de mensen het nu niet moeten pikken van een nationale volksvertegenwoordiger dat hij de helft van het land schoffeert?
Vind je dat je moet negeren dat een federale minister reclame maakt met het feit dat wil dat het land ophoudt met bestaan? Zeker gezien dat idee dus geen meerderheid heeft, en het ook expliciet geschrapt is uit alle akkoorden op voorhand? Ik vind het raarder dat we hier ineens allemaal over moeten zwijgen...Dat zoiets nog maar een topic waard is. Als ik op internet of in de kranten dat soort banale zever zie negeer ik dat straal.
Je slaat de nagel eigenlijk op de kop banale zever. Vanuit Vlaanderen, spreek met tegen als dit niet zo is, is dat zeker banaal. Wij kijken dan ook anders naar België dan Wallonië/Brussel.Dat zoiets nog maar een topic waard is. Als ik op internet of in de kranten dat soort banale zever zie negeer ik dat straal.
"Reclame maken met het feit dat het land ophoudt te bestaan" is wel serieus overdreven. Hij deelde gewoon een onnozel figuurtje.Vind je dat je moet negeren dat een federale minister reclame maakt met het feit dat wil dat het land ophoudt met bestaan? Zeker gezien dat idee dus geen meerderheid heeft, en het ook expliciet geschrapt is uit alle akkoorden op voorhand? Ik vind het raarder dat we hier ineens allemaal over moeten zwijgen...
Ah ja dat is toch allemaal humor , mensen zijn toch zo lichtgeraakt tegenwoordig.Stel je voor dat Milquet deze cartoon over haarzelf gedeeld had. Wat een ophef zou dat gegeven hebben!
![]()
Reclame maken ? Een Franstalige journalist maakt een satirisch beeldje van Francken, om met hem de spot te drijven, en het enige wat hij doet is dat delen omdat hij daar wel de humor van kan inzien. En mij inziens ook gewoon het beste antwoord op dat soort kuljournalistiek.Vind je dat je moet negeren dat een federale minister reclame maakt met het feit dat wil dat het land ophoudt met bestaan? Zeker gezien dat idee dus geen meerderheid heeft, en het ook expliciet geschrapt is uit alle akkoorden op voorhand? Ik vind het raarder dat we hier ineens allemaal over moeten zwijgen...
Is het de taak van een minister (!) om een antwoord te geven op journalistiek?Reclame maken ? Een Franstalige journalist maakt een satirisch beeldje van Francken, om met hem de spot te drijven, en het enige wat hij doet is dat delen omdat hij daar wel de humor van kan inzien. En mij inziens ook gewoon het beste antwoord op dat soort kuljournalistiek.
Dat niet iedereen dat even grappig vindt, daar kan ik gerust inkomen, maar overdrijven is ook een kunst. Maar wel akkoord dat een minister van Defensie voor beide landsdelen moet staan, maar dit bericht delen is ook niet het einde vd wereld. Francken roept hier heus niet om het einde van België.
Is het de taak van een minister (!) om een antwoord te geven op journalistiek?
Je hebt het over humor, maar dat is het eeuwige zelfde, hè. Een grapje over zwarten kan grappig zijn in de context van een zaalshow, als iemand het brengt die dat goed heeft gekaderd en het een goeie grap is. Diezelfde grap laten maken door een verstokte racist, ongevraagd, tegen een wildvreemde, en het is al heel wat minder grappig.
Een minister van Defensie moet niet alleen voor beide landsdelen staan, 'het einde van België' heeft in geen enkel landsdeel een meerderheid. En een minister hoort ook satire aan te kunnen en volgens mij ook te verwelkomen. Natuurlijk is dit niet het einde van de wereld, er bestaat nog iets tussenin ook: ongewenst, ongepast. En hij gebruikt het wel om campagne te maken. Dus reclame.
Reclame maken? Voor pisbakken dan? Of moet hij daar ook kaderen dat het satire is?Is het de taak van een minister (!) om een antwoord te geven op journalistiek?
Je hebt het over humor, maar dat is het eeuwige zelfde, hè. Een grapje over zwarten kan grappig zijn in de context van een zaalshow, als iemand het brengt die dat goed heeft gekaderd en het een goeie grap is. Diezelfde grap laten maken door een verstokte racist, ongevraagd, tegen een wildvreemde, en het is al heel wat minder grappig.
Een minister van Defensie moet niet alleen voor beide landsdelen staan, 'het einde van België' heeft in geen enkel landsdeel een meerderheid. En een minister hoort ook satire aan te kunnen en volgens mij ook te verwelkomen. Natuurlijk is dit niet het einde van de wereld, er bestaat nog iets tussenin ook: ongewenst, ongepast. En hij gebruikt het wel om campagne te maken. Dus reclame.