Advies Aankoop 7.1 Gaming Headset

ik heb onlangs zelf een headset gezocht aangeschaft en kwam bij deze reviewer uit

tzou dus gene vetten zijn
Bedankt voor je reactie, maar mijn Engels is niet zo super goed 😁

Turtle Beach Stealth Pro of de Steelseries Arctis Nova Pro zijn even goed of toch de Corsair Virtuoso Max kopen?

Laatst bewerkt:
ze hebben allemaal voor en nadelen, gewicht, micro, volume, software, baterijduur, prijs, comfort,... thangt er vanaf wat ge zelf belangrijk vind...

zelf heb ik een Razer BlackShark V2 HyperSpeed gekocht voor 76€ (staat nu aan 109) kdenk dat ze gemist hadden van prijs ofzo :unsure:
kwaliteit daarvan is voldoende voor mij, theeft een goeie micro en hij voelt niet drukkend aan met een stoffen zachte padding aan de binnenkant (alst van leer is begint dat anders te plakken tijdens de hete zomermaanden)
van het geluid kan ik zeker niet klagen

de meerprijs van +200€ voor een 'net' iets betere headset is het voor mij niet waard

ze hebben allemaal voor en nadelen, gewicht, micro, volume, software, baterijduur, prijs, comfort,... thangt er vanaf wat ge zelf belangrijk vind...

zelf heb ik een Razer BlackShark V2 HyperSpeed gekocht voor 76€ (staat nu aan 109) kdenk dat ze gemist hadden van prijs ofzo :unsure:
kwaliteit daarvan is voldoende voor mij, theeft een goeie micro en hij voelt niet drukkend aan met een stoffen zachte padding aan de binnenkant (alst van leer is begint dat anders te plakken tijdens de hete zomermaanden)
van het geluid kan ik zeker niet klagen

de meerprijs van +200€ voor een 'net' iets betere headset is het voor mij niet waard
De Corsair Void Elite RGB Wireless heb ik net bekeken en deze heeft ook 7.1
Kost +- 100€. Zou ik deze kopen of is het “hoe duurder hoe beter”?

De Corsair Void Elite RGB Wireless heb ik net bekeken en deze heeft ook 7.1
Kost +- 100€. Zou ik deze kopen of is het “hoe duurder hoe beter”?
kzal effkes doorverwijzen naar deze test:

ik had al de indruk dat ge u blindstaart op de 7.1

t'is over het algemeen een marketing gimmick

ge kunt het hiermee vergelijken

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan