Michster
Well-known member
Hoi allen,
Ik ga dit najaar een graduaat netwerk en systeembeheerder volgen en een laptop is aangeraden.
De PxL campus-shop biedt enkele windows-toestellen aan en ik zou neigen naar het 16" model.
Specs:
HP EliteBook 6 G2a 16
MediaTek Wi-Fi 6E RZ616 (2x2)
16-inch WUXGA scherm
AMD Ryzen 5 230
1 TB PCIe(gen5) SSD harde schijf
1x 16 GB DDR5-5600 RAM geheugen (uitbreidbaar)
3 jaar on-site garantie (inclusief batterij!)
USB 2 Thunderbolt 4 USB Type-C met 40 Gb/s datasnelheid (USB-voeding, DisplayPort2.1); 2 USB Type-A met 5 Gb/s datasnelheid (1 opladen, 1 voeding)
Kostprijs: €1263 (waarvan €32 voor 1 jaar verplichte omnium verzekering)
Op de tweakers pricewatch kan ik schijnbaar makkelijk een laptop vinden met vergelijkbare specs onder de €1000. Is deze klasse van HP-laptop echt een niveau boven andere toestellen die ik in de pricewatch kan vinden rond de €1000? Of moet ik de waarde van 3 jaar garantie niet te hard onderschatten?
Ik ga dit najaar een graduaat netwerk en systeembeheerder volgen en een laptop is aangeraden.
De PxL campus-shop biedt enkele windows-toestellen aan en ik zou neigen naar het 16" model.
Specs:
HP EliteBook 6 G2a 16
MediaTek Wi-Fi 6E RZ616 (2x2)
16-inch WUXGA scherm
AMD Ryzen 5 230
1 TB PCIe(gen5) SSD harde schijf
1x 16 GB DDR5-5600 RAM geheugen (uitbreidbaar)
3 jaar on-site garantie (inclusief batterij!)
USB 2 Thunderbolt 4 USB Type-C met 40 Gb/s datasnelheid (USB-voeding, DisplayPort2.1); 2 USB Type-A met 5 Gb/s datasnelheid (1 opladen, 1 voeding)
Kostprijs: €1263 (waarvan €32 voor 1 jaar verplichte omnium verzekering)
Op de tweakers pricewatch kan ik schijnbaar makkelijk een laptop vinden met vergelijkbare specs onder de €1000. Is deze klasse van HP-laptop echt een niveau boven andere toestellen die ik in de pricewatch kan vinden rond de €1000? Of moet ik de waarde van 3 jaar garantie niet te hard onderschatten?