Advies: voeding

Linger

Member
Hoi

Ik had deze pc laten samenstellen bij Azerty: https://tweakers.net/best-buy-guide/desktops/beste-1440p-game-pc
Wel met de upgrade die ze suggeren voor de videokaart

Heb deze nu onder garantie terug gedaan omdat de voeding knettert (Corsair RM650). Klaarblijkelijk een gekend probleem (zucht, goed, had het zelf ook gemist in de reviews van de voeding op tweakers).

De nieuwe versie van deze voeding heeft dit probleem opgelost, maar zijn niet leverbaar. Ze vragen nu welke ik wil en bieden volgende alternatieven, maar ik heb geen idee (moest ik er verstand van hebben zou ik een tweakers guide niet blind volgen :sneaky:).

Is er iets waar ik rekening mee moet houden of zijn ze alle drie wel evenwaardig voor dit systeem?
- Corsair RM750e V2
- Seasonic Core GX ATX3 650W
- Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 650W

Ter info: ben eigenlijk helemaal niet tevreden over hoe snel (heel traag dus) ze reageren bij Azerty op mijn mails/vragen. Had er meer van verwacht (de laatste 3 maanden zie je op google ook wel negatieve reviews hierover verschijnen)

Laatst bewerkt:
Is er geen mogelijkheid om 850W ofzo te kiezen? Dan heb al wat meer marge als je ooit naar een zwaardere kaart wil upgraden.

Deze is een heel deftige voeding, al vaak systemen mee gebouwd voor forumleden. Nooit problemen ondervonden.

Een goeie vraag, geen idee waarom ze deze niet suggereren. Bedankt voor het advies!

Ik stel hun de vraag, want is ook nog eens goedkoper dan de Corsair RM750e V2

Laatst bewerkt:
Een goeie vraag, geen idee waarom ze deze niet suggereren. Bedankt voor het advies!

Ik stel hun de vraag, want is ook nog eens goedkoper dan de Corsair RM750e V2
Vind dat ook wel straf dat ze die niet hebben voorgesteld. Je had je PC dan veel sneller inorde kunnen hebben.

Als je ooit nog eens een PC wil laten bouwen of gewoon een vraag hebt, mag je mij altijd een pm sturen. Heb al veel PC's gebouwd voor forumleden.

Vind dat ook wel straf dat ze die niet hebben voorgesteld. Je had je PC dan veel sneller inorde kunnen hebben.

Als je ooit nog eens een PC wil laten bouwen of gewoon een vraag hebt, mag je mij altijd een pm sturen. Heb al veel PC's gebouwd voor forumleden.

Ja, dat ga ik zeker niet vergeten. Bedankt Ascari! Ik post hier wel nog wat ze antwoorden (waarschijnlijk wel weer 2-3 dagen wachten)

Al een antwoord! Dat is sneller. Ze gaan jouw advies inbouwen, ze hadden geen opmerkingen (en gaven ook geen reden waarom deze niet bij de eerste suggesties zat)

Al een antwoord! Dat is sneller. Ze gaan jouw advies inbouwen, ze hadden geen opmerkingen (en gaven ook geen reden waarom deze niet bij de eerste suggesties zat)
Dat is inderdaad wel wat sneller.
Kan zijn dat ze rond hetzelfde wattage en merk (fabrikant) wilde blijven.

Is er geen mogelijkheid om 850W ofzo te kiezen? Dan heb al wat meer marge als je ooit naar een zwaardere kaart wil upgraden.

Deze is een heel deftige voeding, al vaak systemen mee gebouwd voor forumleden. Nooit problemen ondervonden.

Inderdaad beter een krachtigere voeding dan een mindere, een voeding die niet tegen de max aanzit gaat ook langer meegaan en je hebt nog marge voor een latere upgrade.

Terug
Bovenaan