Alcoholvrije dranken

Eén van de best verkopende niet-alcoholische bieren is Guinness 0.0
Vind ik ook niet slecht, één van de weinige en gemakkelijkst verkrijgbare N/A stouts.

Mijn favoriet van Belgische N/A bieren blijft nog altijd GOD (Good Old Days). Die Ypra 0.4 was ook wel één van de betere IPA's.

Estaminet, Stella en Bavik beste 0.0 pilsbieren.
Maes en Heineken het slechtst.
Thrive en Leffe Blond het slechtste niet-pilsbier. (1/10 en 2/10)
Cornet, Ypra, Sportzot de beste met 9/10. Kort gevolgd door La Trappe Epos, Vicaris Nano en Chouffe 0,4.

Overigens, los van deze lijst: de Cuvee des Trolles 0,0 en de Blonden Os Na Dorst 0,0 zijn ook erg goed bevonden! En de Karmeliet doet het ook goed, 't is eens wat anders dan alle IPA geuren en smaken in de meeste alcoholvrije biertjes.
Estaminet kan ik volgen. Bavik nog niet gedronken. Stella neutraal voor mij.
Thrive vind ik ook echt slecht, maar ik vind de Leffe best oke.
Cornet en Sportzot effectief zowat beste imo. Alle andere uit die lijst zijn ook degelijk wel.

Opvallend hoe hetzelfde artikel 10 jaar geleden wss 1 bier had dat niet gebuist was

Estaminet kan ik volgen. Bavik nog niet gedronken. Stella neutraal voor mij.
Thrive vind ik ook echt slecht, maar ik vind de Leffe best oke.
Cornet en Sportzot effectief zowat beste imo. Alle andere uit die lijst zijn ook degelijk wel.

Opvallend hoe hetzelfde artikel 10 jaar geleden wss 1 bier had dat niet gebuist was
Leffe 0.0 is zowaar nog slechter dan gewone Leffe, hoe ze daarin geslaagd zijn is mij een raadsel.

Net de Vedett eens geproefd. Ik ben er nog niet uit.
Het heeft een heel uitgesproken en herkenbare smaak, iets rokerig dat tot in uw neus komt.
Maar of ik het nu expliciet lekker vind... Het is speciaal, en niet slecht, ik zal het daar op houden.

Net de Vedett eens geproefd. Ik ben er nog niet uit.
Het heeft een heel uitgesproken en herkenbare smaak, iets rokerig dat tot in uw neus komt.
Maar of ik het nu expliciet lekker vind... Het is speciaal, en niet slecht, ik zal het daar op houden.
Sinds 2 weken gestopt met drinken en deze is wel echt nen aanrader imo.

En toch vind ik hem lekker :)

Ik vond hem goed zonder meer, deed me denken aan Duitse niet-alcoholische bieren, zo van die Weizens. Gelukkig niet dat zoetige waar veel niet-alcoholische bieren (die geen IPA of stout zijn) last van hebben.

Gelijkt hij goed op de Tripel Karmeliet mét? Dat vind ik nu ook weer niet, al kan je dat denk ik ook niet verwachten van een 0° vs. een 8° bier.

Ik vond hem goed zonder meer, deed me denken aan Duitse niet-alcoholische bieren, zo van die Weizens. Gelukkig niet dat zoetige waar veel niet-alcoholische bieren (die geen IPA of stout zijn) last van hebben.

Gelijkt hij goed op de Tripel Karmeliet mét? Dat vind ik nu ook weer niet, al kan je dat denk ik ook niet verwachten van een 0° vs. een 8° bier.

Just! Die weizen alcoholfrei drink ik ook wel graag, daar doet ie idd aan denken.

Terug
Bovenaan