Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ik betwijfel het.
Moeilijk in te schatten... Snap niet zo goed dat nog niemand Chimaev zijne 'first second dive' heeft opgevangen met zijn knie ofzo. Blijkbaar komt die dan toch wel onverwachts altijd.
Echt zot he, niemand die een Masvedalle'ke probeert.

Ik hou er van. Maar minder hard sparren zou mij wel deugd doen als het aankomt op openingen zien.
En het laat je waarschijnlijk ook beter toe "nieuwe" dingen te proberen i.p.v. terug te vallen op de dingen die je al goed doet/kan omdat je anders goeie motten op je kop krijgt. 😜
Je kan het misschien zelf proberen introduceren bij enkelen die er ook voor openstaan?
Maar soms zit zoiets in de club ingebakken of niet.
Ik hou er van om het technisch te houden, ook omdat ik het nog vele jaren wil blijven doen, veel te fijn. 😍

Twee fights op een rij verloren en naar het schijnt knieëen die volledig kapot zijn door het worstelen.

Aangezien Chimaev zijn sterkte net worstelen is, denk ik dat ze erop rekenen dat Usman zijn knieën het niet aankunnen

Hij zou ooit eens een uitspraak gedaan hebben in de trant van dat hij door de pijn aan zijn knieën niet meer op een voetpad kan lopen/stappen.

Aan zijn prestaties in de cage zou je in ieder geval niet denken dat het waar is

Hij zou ooit eens een uitspraak gedaan hebben in de trant van dat hij door de pijn aan zijn knieën niet meer op een voetpad kan lopen/stappen.

Aan zijn prestaties in de cage zou je in ieder geval niet denken dat het waar is
Dafalgan forte :unsure:

2 fights verloren tegen Edwards, die een perfecte strategie had. De eerste was hij dan ook bijna verloren moest die zotte headkick er niet gekomen zijn op het laatste.
Usman z'n sterkte is z'n take down defence, Covington heeft hem geen enkele keer op de grond gekregen, toch een van de betere worstelaars in de ufc, hate him or love him.
Zie ik hem graag bezig Usman, nee, maar nu opeens wordt die afgeschreven, slaagt op niks. Reken er maar nie op dat Chimaev Usman gaat ragdollen zoals hij gewoon is.

Dat over zijn knieën heb ik ook gelezen ja, dat kan wel tegenvallen...

Ik dacht eerst veel te vroege stoppage, maar volgens mij was hij wel ff uit. Echt wel k#t ja
Had hetzelfde. Maar weet niet of hij full out was…

Bijna heel mijn Instagram feed sta vol van de sh**show van Paul - Danis en Fury - KSI. Hopelijk zet dat toch wat de rem op het organiseren van die youtube boksmatchen.

Echt hé, ik ga echt zot doen, en Volk & Usman kiezen. De rest van die mannen zullen wel winnen denk ik, Ankalaev, Nurmagodevov, mokaev, alé alles dat op -v eindigt

Terug
Bovenaan