Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ben via een stream op twitch aant kijken….

gg netflix

Alsook: ok ja zal duidelijk een scripted matchke zijn. Holy shit…. Tyson staat gwn stil en wat links en rechts te buigen en af en toe eens een vuist 30cm van Jake zijn gezicht….

Dit is te belachelijk voor woorden. Als dit voor boxen moet doorgaan. Gelukkig dat ik hier niet voor betaald heb om te zien. Waste of money.

Ik wilde blijven liggen maar ik ben wakker geworden rond 4 uur met pijn in mijn schouder (Mijn kat lag er op).
Dus ik dacht dan: Ach ja waarom niet?

Maar het was de moeite niet waard.

Tja. Zoals verwacht.

Train een willekeurige 27 jarige op in een zeer professionele omgeving met ongelimiteerd budget. En laat het hem opnemen tegen een oude versleten ex sporter.

In iedere sport gaat dit het resultaat zijn.

Paul had hem makkelijk KO kunnen kloppen ook. Vanaf ronde 3.

Tyson zag er wel ouder uit dan ik dacht. Benen kunnen compleet niet meer mee.

Train een willekeurige 27 jarige op in een zeer professionele omgeving met ongelimiteerd budget. En laat het hem opnemen tegen een oude versleten ex sporter.

In iedere sport gaat dit het resultaat zijn.
Volledig mee eens

Tyson zag er wel ouder uit dan ik dacht. Benen kunnen compleet niet meer mee.
Ja zijn levensstijl heeft er ferm op ingehakt. Na 2 ronden van amper 2 minuten was Tyson eigenlijk al helemaal pieredood.

Ik ben niet zeker qua incasseringsvermogen en boksskills (Op dat vlak is Tyson nog steeds een beest) Maar op fysiek vlak ??? Meh ..
Ik ben er zeker van dat er 58 jarigen rondlopen op deze planeet die het fysiek wél 8 ronden kunnen volhouden zonder op hun adem te trappen ..

Terug
Bovenaan