Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is niet helemaal hetzelfde want de WBC gordel stond niet op het spel. Maar op vlak van de jurybeslissing is hij bestolen. Net zoals Persoon haar eerste match tegen Taylor. Maar ja als er ook maar enige twijfel is dan laten ze de bekenste naam winnen - nieuw is dit niet.Amai wat een score hoe triestig is dit nu weer wtf
Ngannou dacht er het zijne over: 'IN YOUR FACE met uwe kakshow Fury!'Begint meer en meer te lijken op WWE met dien show. Nuja, Show equals money zeker, maar ik wrijf mijn ogen uit en vraag me af of we niet naar ne slechte komedie zijn aant kijken, al helemaal gezien Mike Tyson zijn marginaal bijrolleke

Daar ben ik het niet mee eens.Net zoals Persoon haar eerste match tegen Taylor.
Ik vind ook dat Ank moest gedqd worden, alhoewel Walker nie had gewonnen imo, maar dan nog, fout is foutWat vonden jullie eigenlijk van Walker vs. Ankalaev?
Ik vind het altijd jammer dat zo'n zaken eindigen in een NC. Gebeurt ook vaak met eye-pokes (wat voor mij één van de vuilste overtredingen in MMA is).
Door een no contest uit te roepen wordt de vechter die het 'slachtoffer' is nogmaals gestraft vind ik. Weken in kamp zitten en trainen naar dat ene moment. Door een fout van de tegenstander wordt je ook afgestraft. Geeft in mijn ogen geen goed signaal.
Uiteindelijk is de overwinning aan het 'slachtoffer' geven ook geen goede oplossing en kan ik niet meteen zeggen wat dan wel correct zou zijn.
Thoughts?
Edit: een fout kan altijd gebeuren, maar weet dat op dergelijk niveau zo'n zaken zo min mogelijk zouden mogen voorkomen. Onlangs was er ergens ene (ik denk in Oktagon) die een choke niet loste nadat de tegenstander duidelijk aftikte. Scheids moest de lock doorbreken door te trekken. Iemand zei me: ja maar ja, dat is 'in the heat of the moment' hoor. Diezelfde persoon zei dat een gevecht nogal overweldigend kan zijn.
Klopt, voor leken. Maar op dat niveau zijn die mensen er zich heel van bewust en voelen de 'tap' maar al te goed.
. De beste momenten in de wedstrijd zijn van ngannou. De knockdown, de uppercuts in de clinch(ngannou was beter in de clinch dan Fury), de left hook in de 7de ronde... Veel zeggen dat Fury de wedstrijd zo heeft laten lopen, BS! Ngannou shockte gewoon de wereld. Ook die body punches, super impressive. Hierdoor werd Fury moe in de latere rondes, wat je anders niet ziet. Damn man, ngannou is echt een fucking beest, super happy voor hem. Zo'n likable guy!Fury is zeker en vast niet de beste bokser allertijden (ook al claimt hij dit erg graagFury had gedacht dat hij zijn gewicht weer kon misbruiken zoals hij dat bij skinny legs Wilder heeft gedaan.
Goed dat dit tegenviel. Gaf ook op een gegeven moment een elleboog uit frustratie. Wat mij betreft is Fury alles behalve wat ie zelf claimt te zijn.
), maar hij is en blijft natuurlijk wel een goeie bokser.
Toch ergens wel jammer dat hij nooit echt de kans gekregen heeft op jongere leeftijd om te PRO-boksen. Wie weet had hij dan wel wereldkampioen geweest?Ngannou shockte gewoon de wereld. Ook die body punches, super impressive. Hierdoor werd Fury moe in de latere rondes, wat je anders niet ziet. Damn man, ngannou is echt een fucking beest, super happy voor hem. Zo'n likable guy!

Daardoor amper iets deed?? Ngannou was gewoon fucking goed. Enige wat hier teleurstellend is, zijn die 2 idiote juryleden!Super teleurgesteld weer dat ik me heb laten vangen aan deze show. Je zag gewoon aan Fury dat hij zich onklopbaar waande, en daardoor amper iets deed. Triestig voor de sport.