Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of men onderschat gewoon heel zwaar deze ['naar boksnormen' in de ogen van Jan Modaal "bejaarde"] 37 jarige krachtpatser?Toont dit gewoon niet aan hoe zwak de huidige generatie boksers is? Hoe goed Francis ook was, en hoe getalenteerd ook, het is een 37-jarige die voor de eerste keer in zijn leven professioneel bokst.
Ik kan mij ook echt niet inbeelden dat Fury gaat winnen van Usyk.
Inderdaad wel voor een 'echte' match. Maar je zag toch aan alles dat Ngannou op training heel dikwijls bokst en waarschijnlijk ook een paar sparringspartners heeft die op en top zijn.Toont dit gewoon niet aan hoe zwak de huidige generatie boksers is? Hoe goed Francis ook was, en hoe getalenteerd ook, het is een 37-jarige die voor de eerste keer in zijn leven professioneel bokst.
Komop, je hebt het over Fury, die letterlijk iedereen gedomineerd had voor Ngannou. En die gaat de laatste ronde in met een air alsof hij een grote voorsprong heeft. Nam amper initiatief. Dat is toch gewoon omdat hij beseft dat ze hem niet gingen laten verliezen?Daardoor amper iets deed?? Ngannou was gewoon fucking goed. Enige wat hier teleurstellend is, zijn die 2 idiote juryleden!
Neen maar dat is wat de publieke opinie die niets van boksen kent wel denkt heBoksen is nu wel één van de sporten waar je nog niet bejaard bent op 37, integendeel. Holyfield was bijna 50 toen hij nog op relatief hoog niveau bokste. Dat zie ik ze in het turnen niet doen :d

In de laatste ronde deed Fury inderdaad geen moeite meer. Hij wilde het risico niet meer nemen om de reden die je hier aangeeft.Komop, je hebt het over Fury, die letterlijk iedereen gedomineerd had voor Ngannou. En die gaat de laatste ronde in met een air alsof hij een grote voorsprong heeft. Nam amper initiatief. Dat is toch gewoon omdat hij beseft dat ze hem niet gingen laten verliezen?
Ba wah dat valt misschien nog mee? Zeker nu de sjeiks er zich mee bemoeien want voor geld dansen de beren héJammer genoeg gaan we dat nooit weten, geen enkele andere bokser gaat Ngannu een tweede kans geven. Veel te gevaarlijk. Ngannu heeft alles om een WK boksen te zijn geweest in een ander leven.

Als Almeida hem niet choked natuurlijkVanavond Derrick Lewis met den uppercut k.o![]()

Beide nie gelukt, doeme toch!Als Almeida hem niet choked natuurlijk![]()
Goed dat ge me quote want heb er deze keer niet meer aan gedacht om te kijkenBeide nie gelukt, doeme toch!

Ge hebt niks gemist :/Goed dat ge me quote want heb er deze keer niet meer aan gedacht om te kijken![]()
. Hij zou nu over gaan naar het MMA om ook daar een belt te winnen!Ik volg dat niet, maar verliest die nie elke keer van Rodtang?Één van mijn favoriete vechters heeft aan de andere kant van de wereld, bij One Championship, het World Championship kickbox gewonnen. Na world champ muay thai is Jonathan Haggerty nu dus ook world champ kickbox. Hij zou nu over gaan naar het MMA om ook daar een belt te winnen!
Event staat op YouTube. Was op zich wel een goeie fight. Vooral het doorduwen van Haggerty na zijn head kick was imo impressionant!
Hij heeft inderdaad in het verleden twee keer verloren van Rodtang, wat ook al zo’n legende is.Ik volg dat niet, maar verliest die nie elke keer van Rodtang?