Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Is dus idd gratis, en die hebben terugkijk mogelijkheid ook, vanaf januari in voege, als ik dan 's morgens direct kan terugkijken, vliegt Orange buiten

Wat denkt iedereen voor zaterdag?
Ik ga voor:
Edwards 🤞🤞🤞
Paddy vrees ik :/
Shavkat
Bryce
Spijtig dat Ian - Luque cancelled is

Tony is finished zoals verwacht. Paddy zich toch wel positief herpakt.
Covington was enorm zwak. Gewoon niet actief genoeg geweest.
Shavkat thja.. 18-0 nu ?
Die Emmet ko was nog het beste.

Paddy was sterk de 1ste 2 rondes....

Covington die gaat daar nog even het 'belt' teken doen. Dacht die nu echt dat hij enige kans had om dat te winnen? Dat trok echt op niet veel....

Die Emmet ko was nog het beste.
Ik heb die (geen slow mo) beelden al 10 keer gezien en geen enkele keer zie ik de connectie, zo fucking snel.

Content voor Andre Fili met z'n overwinning.

Eveneens heel content voor Garbrandt, heel snelle en technische vechter die de laatste 2 jaar toch serieuze nederlagen geleden heeft. Blij die terug te zien winnen.

Pimblett ook verdiend gewonnen. Moeilijke dit, Tony is niet meer wat het geweest is maar aan de andere kant was Pimblett even out en onderging operatie aan de enkel. Ik heb het wel voor Paddy.

Los van wat voor een onnozelaar Colby is, zie ik hem graag bezig in de kooi. Knappe vechter die heel veel druk zet, al was van dat laatste zo goed als niets te merken. 'Cage rust' viel al snel in het interview na het gevecht. Zijn 'thx to the first responders' die op het laatste omsloeg in een 'fuck you, broke bitches' deed me toch lachen. Wat een klojo is dat toch. Dan nog eens denken dat de overwinning binnen is als challenger sloeg ook op niets.

Geen echte fan van Leon, maar zaterdag heeft hij me toch voor zich gewonnen. Wat een klasbak. Wat een professional. Ik had ergens wat meer emotie verwacht na de commentaar van Colby over Leon z'n vader op de presser. Neen, pure zelfbeheersing en stap voor stap Colby dismantelen. Striking van een ongezien niveau. Ook achteraf heel kalm. Knap.

Strickland nog meer gedaald in m'n achting na het incident met Du Plessis. Hopelijk krijgt hij er ferm van op z'n bakkes. Onnozelaar.

Nog iets: daar mijn been zelf serieus kapot gestampt is op training en ik 2 maanden out ben waren de leg kicks die Leon uitdeelde extra pijnlijk om aan te zien. Ik voelde precies iedere stamp. :eek:

Heel veel respect voor Emmett! Zien dat tegenstander KO is en er niet opvliegen om nog wat extra lappen te geven. Respect!

Over Strickland gesproken, hij vraagt toch vriendelijk aan de omgeving om even opzij te gaan :unsure:
Achteraf zelfs nog een berichtje sturen of dat kind OK is…

Terug
Bovenaan