Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
McGregor vs Ronaldo.Wie willen jullie volgend jaar zeker zien uitkomen tegen elkaar in de UFC?

Is een ‘echte’ test voor Chimaev? Bestaat dat denken jullie? Of gaat die met de vingers in de neus kampioen worden uiteindelijk?Wie willen jullie volgend jaar zeker zien uitkomen tegen elkaar in de UFC?
Zou graag Bo Nickal tegen deftiger materiaal zien...
Bo tegen Khamzat, wie weet als Khamzat paar x verliest ofzoWie willen jullie volgend jaar zeker zien uitkomen tegen elkaar in de UFC?
Zou graag Bo Nickal tegen deftiger materiaal zien...

Twas met de hakken over de sloot tegen Burns, en uiteindelijk als tegen Usman de wedstrijd 2 rondes langer duurt... Hmm..Is een ‘echte’ test voor Chimaev? Bestaat dat denken jullie? Of gaat die met de vingers in de neus kampioen worden uiteindelijk?
Dan heb ik het verkeerd gehoord.Ja, maar ik wil nog steeds weten of ik de zondag erna direct de replay kan zien, ik ga niet elke keer opblijven om het live te zien.
Indien wel, Orange TV buiten.
Het gaat over alle events, zelfs de fight nights, zeiden ze dacht ik.
Nee dus, en Goplay heeft de rechten overgekocht, allemaal ok moest het werken, niet dus!Nu komt UFC niet meer op TV als ik het goed begrijp? Enkel online? En kunt ge nog terugkijken achterna?
Soms is iets gewoon met ne decoder kunnen opnemen toch wel handig...