Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Mjah... Ik had het graag anders zien maar terechte kampioen. Vind Strickland wel 100 keer charismatischer dan DDP maar dat is uiteraard bijzaak. Na ronde 1 dacht ik nochtans dat het mogelijks toch niet zo'n moeilijke avond ging worden voor Strickland maar kijk... Dat maakt de sport ook zo leuk om volgen naturlijk.

Vond het ook wel verdiend. Zalig om te zien hoe, voor de start van elke ronde, Dricus er meer en meer zin in kreeg met een brede smile op z'n gezicht.

Heel raar postuur wel. Heb ik altijd al gevonden van Dricus. Precies heel smalle X-benen. Kan er mijn vinger niet op leggen.

Vond het ook wel verdiend. Zalig om te zien hoe, voor de start van elke ronde, Dricus er meer en meer zin in kreeg met een brede smile op z'n gezicht.

Heel raar postuur wel. Heb ik altijd al gevonden van Dricus. Precies heel smalle X-benen. Kan er mijn vinger niet op leggen.
Voor een of andere reden laat die mij altijd hier aan denken 🤷
Screenshot-2024-01-27-09-02-34-88-680d03679600f7af0b4c700c6b270fe7.jpg

Benieuwd naar Oki Bolaji bij de prelims dit weekend!
Split decision win.

Hij heeft wel dat 'iets' vind ik. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus volgens mij gaat hij wel méér dan 2 matchen vechten in de UFC (zijn huidig contract)

Hij is echt zo'n type dat Dana wel graag heeft.

Laatst bewerkt:
Split decision win.

Hij heeft wel dat 'iets' vind ik. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus volgens mij gaat hij wel méér dan 2 matchen vechten in de UFC (zijn huidig contract)

Hij is echt zo'n type dat Dana wel graag heeft.
Coole vent sowieso maar van enig spektakel was gisteren wel geen sprake hé?

Nu, eerste keer UFC… Ik verwijt ‘m niks.

Van mij mag Topuria zeker winnen! Al vrees ik er voor! Denk een nipte decision voor Volk.

Zelfde voor Whittaker, mag van mij winnen maar denk niet dat het hem gaat lukken!

Ik ben absoluut geen kenner maar Volk nu al afschrijven? Die twee gevechten tegen Makhachev (zéker het tweede) waren sowieso een serieuze gok voor Volk. Die Topuria is wel een beest; wat een power.

Costa - Whit was ook tof! Zo twee gasten die er staand vol voor gaan, is meestal toch het leukste om naar te kijken vind ik.

Casten :rofl:

Dan maar via GSM gekeken.

Volk is volgens mij ook gewoon finito hoor. Toch voor nog een titel te pakken.

Leuke gevechten wel. Dat daar ne jury 30 - 27 scores voor Whitacker. Toch soms vreemd...

Volk is volgens mij ook gewoon finito hoor. Toch voor nog een titel te pakken.
Nog 1x cashen vermoed ik. Hij zal waarschijnlijk een clausule hebben voor een rematch tegen Topuria ?
Maar dat is dan wel een must win wil hij nog titelgevechten verzilveren. Hij is 35 jaar wat oud is naar UFC normen.

Terug
Bovenaan