Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Die Khamzat zou blijkbaar wel redelijk serieus ziek moeten zijn had ik ergens gelezen
Dat klopt. Op instagram heeft een goeie vriend een foto gepost. En ook zijn manager heeft gemeld dat hij momenteel ernstig ziek is.
Ik ga de foto hier niet posten maar Khamzat ligt momenteel in een ziekenhuis bed. :frown:

Een goed herstel gewenst.

Dat klopt. Op instagram heeft een goeie vriend een foto gepost. En ook zijn manager heeft gemeld dat hij momenteel ernstig ziek is.
Ik ga de foto hier niet posten maar Khamzat ligt momenteel in een ziekenhuis bed. :frown:

Een goed herstel gewenst.
Toch geen schockerende foto ofzo, Till heeft de foto al gepost op z'n instagram. Moet wel serieus zijn ja

Ik had ook wel ergens gelezen dat McGregor een blessure zou hebben dus fight zou effectief geannuleerd zijn.

EDIT: niet meteen teruggevonden dus zal maar een rumour geweest zijn
Bleek dus toch waar te zijn 😅. Fin de carrière. Stop er nu dan ook maar meteen mee en focus je op het management van BKFC en uw coke!

Ter vervanging van Tyson op 20 juli, Paul vs. Perry

Fuck yeah! Laat de 'King Of Violence' van BKFC maar eens losgaan op Paul. Ik kijk ernaar uit! Mike 'Platinum' Perry godverdomme, topper.

Edit: laat de handschoenen achterwege en Paul maakt geen schijn van kans.

Ter vervanging van Tyson op 20 juli, Paul vs. Perry

Fuck yeah! Laat de 'King Of Violence' van BKFC maar eens losgaan op Paul. Ik kijk ernaar uit! Mike 'Platinum' Perry godverdomme, topper.
Ik gun het die kerel zo hard! Wat ne payday!
Alleen spijtig dat het geen bareknuckle is 😅

Al die Russische vechters gisteren en geen enkele knuffelaar! :o Wel schitterend hoe ze tussen 2 rondes door ff het haar van die Volkov begonnen te kammen. :laugh:

En my man Whittaker, mijn favoriete vechter, the boogyman of the division, ik hoop echt dat die nog kampioen wordt, maar ja, hoogstwaarschijnlijk is Adesanya weer kampioen in augustus, en om die wéér tegen elkaar te zien..

Khabib precies ook in nauwe schoentjes

"Russian tax authorities have SEIZED all bank accounts of Khabib Nurmagomedov due to his debt of over 3 million dollars.

per Russian Media MASH"

In de week was er al het bericht dat special forces bepaalde training centra van khabib waren binnen gevallen wegens vermeende link met de terroristische aanval van een tijdje terug in Rusland..

Conor McGregor zen tweets waren ook best hilarisch toen..
Geen idee wat er effectief van aan is..maar waar rook is ...

Khabib precies ook in nauwe schoentjes

"Russian tax authorities have SEIZED all bank accounts of Khabib Nurmagomedov due to his debt of over 3 million dollars.

per Russian Media MASH"

In de week was er al het bericht dat special forces bepaalde training centra van khabib waren binnen gevallen wegens vermeende link met de terroristische aanval van een tijdje terug in Rusland..

Conor McGregor zen tweets waren ook best hilarisch toen..
Geen idee wat er effectief van aan is..maar waar rook is ...
McGregor beschuldigde destijds heel die bende van banden met terrorisme. Richtte vooral zijn pijlen op Ali Abdelaziz (manager van Khabib) die op 11 september 2001 van een vliegtuig zou gezet geweest zijn met 5 valse paspoorten. Zou dan informant geworden zijn. Vandaar hij hem altijd 'terrorist rat' noemde.

Blijkt nu dat een leerling van Khabib achter een terroristische aanval in Dagestan zat (neergeschoten door politie) waarbij 20 doden vielen.

McGregor beschuldigde destijds heel die bende van banden met terrorisme. Richtte vooral zijn pijlen op Ali Abdelaziz (manager van Khabib) die op 11 september 2001 van een vliegtuig zou gezet geweest zijn met 5 valse paspoorten. Zou dan informant geworden zijn. Vandaar hij hem altijd 'terrorist rat' noemde.

Blijkt nu dat een leerling van Khabib achter een terroristische aanval in Dagestan zat (neergeschoten door politie) waarbij 20 doden vielen.
Verrast me nu niet bijster hard eerlijk gezegd. Die Ali komt ook over als een absolute gluiperd.

Terug
Bovenaan