Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Mja maar Edwards heeft ook nieveel meer gedaan dan wachten op elke takedown. En ik ben fan van Edwards.
Ik zou zeggen: takedown maar je richt geen schade aan: geen voordeel.

Edwards heeft, al is het op 10 seconden tijd een pak meer schade aangericht.
Ik zou een draw veel eerlijker vinden na zo een gevecht.

Let wel: ik ben compleet akkoord wat de jury beslist heeft. Met de regels die nu bestaan wint Belal. Maar ik vind de regels soms wat scheef.

Ik zou zeggen: takedown maar je richt geen schade aan: geen voordeel.

Edwards heeft, al is het op 10 seconden tijd een pak meer schade aangericht.
Ik zou een draw veel eerlijker vinden na zo een gevecht.

Let wel: ik ben compleet akkoord wat de jury beslist heeft. Met de regels die nu bestaan wint Belal. Maar ik vind de regels soms wat scheef.
Kan je wel volgen zu, maar buiten die laatste 5 seconden en die ene submission attempt heeft Edwards echt niks gedaan.
Ik had wel verwacht dat Belal ging worstelen maar zelfs staand is hij gewonnen (verschil van rond de 100! strikes dacht ik) dus of Edwards had hem zwaar onderschat, of hij was ziek ofzo, geen idee.
Belal wel al geruime tijd met van die Mexicaanse boksers aan het trainen, dus qua snelheid heeft die mij toch ook wel verrast.

Maar het gevecht zelf trok op niks.

Hier ook het NL commentaar wijselijk links laten liggen.

Mooi gedaan van Paddy, niet slim van Greene om te shooten op hem.
Ik zie niet direct een uitdaging voor Aspinall. Jones gaat nooit willen en Stipe wacht op Jones.

Belal/Edwards vond ik nog goed. Edwards zag er inderdaad niet echt geïnteresseerd uit, maar dat is altijd zo bij hem.

Ik heb nu vooral de indruk dat bkfc gewoon wat op elkaars gezicht kloppen is om beurt zonder enige tactiek of strategie tot er ene genoeg van heeft? Want boksen kan die gast toch compleet niet?

Of zie ik dat nu zo verkeerd en is bkfc zo veel anders dan boksen? Bijvoorbeeld omdat defense geen nut heeft zonder handschoenen ofzo? En indien dat zo is: bereid u dan wat fatsoenlijk voor???
Hoh, Perry z'n techniek trok gewoon op niets. Diaz staat in de UFC bekend voor o.a. z'n boks, maar ik vind die z'n techniek ook niet schoon.

De performance van Perry weerspiegelt totaal niet de BKFC. Kijk eens Eddie Alvarez vs Chad Mendes (BKFC) en kom dan eens terug. :thumb:

En wat denken we van Adesanya - Du Plessis ?
Ik ga voor Adesanya, Erceg, Tuivasa en Gamrot.
Maar ergens zie ik Du Plessis hem ook wel volledig overpoweren met zijne rare stijl, ben curieus!

Merabke :love: zot als een achterdeur :laugh: . Zalige gast die kon precies nog 10 rondes doen.

Zag er op papier een eerder matige card uit maar toch goeie fights gezien.

Dubois heeft zojuist Joshua zijn carrière in het slot geduwd... How joh...
Dubois is natuurlijk ook geen doetje. Hij wordt wel eens onderschat. Hij staat niet voor niets nu 2des op de wereldranglijst.
Joshua ... ik zou de eer aan mijzelf houden en ermee stoppen. Hij heeft een mooie carrière uitgebouwd maar ooit houdt het op.

Take your money and go home with your family.

Terug
Bovenaan