Volgens de stats is Chimaev maar 2,5cm groter maar idd: in dat filmpje is het verschil precies 10cm.Wtf, ik wist dus nie dat Chimaev zo groot was tov Dricus

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens de stats is Chimaev maar 2,5cm groter maar idd: in dat filmpje is het verschil precies 10cm.Wtf, ik wist dus nie dat Chimaev zo groot was tov Dricus

Ook nog gehad, maar was dan wel voor Tarec Saffiedine tegen Marquardt voor de Strikeforce titel't is bijna zover!
Echt belachelijk maar ik heb hier stress over![]()

Maf hoe ge hier zo kunt op ingaan heOok nog gehad, maar was dan wel voor Tarec Saffiedine tegen Marquardt voor de Strikeforce titel![]()

Haha! Idem hier. Zelfs aan het overwegen om nachtje door te doen.'t is bijna zover!
Echt belachelijk maar ik heb hier stress over![]()
On itHaha! Idem hier. Zelfs aan het overwegen om nachtje door te doen.

Ok ik dacht dat het om 3u was, shitHaha! Idem hier. Zelfs aan het overwegen om nachtje door te doen.
. Fucking Klaas Vaak.
.hij zei zelf dat hij ze ging accepteren en dan eruit komen/Khamzat moe maken.Het is MMA. Dat worstelen is daar dus een onderdeel van. Zie ik liever een actievere vorm van fighten? Ja.. maar dit was indrukwekkend. Precies een leeuw die op jacht is en speelt met een gevangen reebok.
Dat DDP uiteindelijk niet afklopt zegt veel over zijn vermogen maar had wel een antwoord verwacht op de takedowns.
Moest ik ook nog denken tijdens de wedstrijd…Zo zie je maar hoe goed Usman is