Algemene Boksthread (UFC, WBC, WBA, WBO & IBF)

Ik blijf het moeilijk vinden om in te schatten hoe zwaar die stoten/knietjes zijn die worden gegeven tijdens het worstelen en de energie dat het kost om te leiden/lijden op de grond. Moet gigantisch zijn.

Vroeger wel met maten wel eens zo’n sessies gehad. Maar daar weinig techniek achter 😁

Ik blijf het moeilijk vinden om in te schatten hoe zwaar die stoten/knietjes zijn die worden gegeven tijdens het worstelen en de energie dat het kost om te leiden/lijden op de grond. Moet gigantisch zijn.

Vroeger wel met maten wel eens zo’n sessies gehad. Maar daar weinig techniek achter 😁
In onze club traint een jeugd kameraad van Khamzat en die kerel kan zich zo zwaar maken, das echt zot.
Zelfs al lig je gewoon op de grond, laat staan dat je wilt rechtkomen. Dat is een essentieel stuk van BJJ, pressure zetten en pressure passing. Je kan je heupen en gewicht zo zetten dat je precies 200kg weegt.

Khamzat is nog enkele niveau's hoger ofc. Ik denk dat het Poirier was die zei dat Khabib bijvoorbeeld heel goed weet waar zijn gewicht moet zijn op welk moment.
Als je dan nog knietjes krijgt is het vooral voor punten, maar tegelijk ook heel kut voor je ademhaling/moreel. Je moet ook reageren.

Je ziet op BJJ competitie genoeg mensen tappen op pressure. En elke BJJ atleet vreest een goeie worstelaar.

Oki zijn volgende match is op 6 september. Verlies of winst? Na 2 winstpartijen zal hij wel kunnen blijven in de UFC denk ik.
Maar om hoger op de ladder te klimmen kan hij beter winnen.

Idem voor Keita. Hij vecht tevens op 6 september zijn eerste gevecht tegen Pitbull.

Aan de experten: Wat zijn jullie voorspellingen?

Deze foto is wel ironisch (foto links). Er staat namelijk Pitbull op zijn broek. :tongue:

cc91ceed-64b9-4801-a4cc-2e05d85695fd.jpg

Laatst bewerkt:

Voor degenen die het verhaal van de zoon van Rampage volledig mee willen.
Gelukkig is de tegenpartij ondertussen bij bewustzijn.

Voor degenen die het verhaal van de zoon van Rampage volledig mee willen.
Gelukkig is de tegenpartij ondertussen bij bewustzijn.
Gestoorde zot. Los van het juridische: levenslang bannen uit elke kooi of ring.

Rampage zelf probeert in een reactie nog semi de meubelen wat te redden maar als vader kan je hem dat mss moeilijk kwalijk nemen.

Fucking idioot is die, dit is poging tot moord en het zal nog te zien zijn of Syko hier nog goed uitkomt. Ik vrees er eerlijk gezegd voor..

En het mafste was, die heeft hem eerst nog geëxcuseerd bij die Raja, en die had die excuses aanvaard. Dan doet die dat.
Worstelaar is bij bewustzijn, maar nog steeds kritiek.
Mafketel.

Ik verschil daar toch lichtjes van mening blijkbaar.

De initiële blow met dat blikje, voor wat was dat nodig?
Ik vind het to be honest al heel straf dat hij daar nog niet in de tegenaanval gaat.

Of was dat staged?

Ik verschil daar toch lichtjes van mening blijkbaar.

De initiële blow met dat blikje, voor wat was dat nodig?
Ik vind het to be honest al heel straf dat hij daar nog niet in de tegenaanval gaat.

Of was dat staged?
Worstelaar dacht dat Raja part of the act was, dat flesje/blikje was trouwens een prop blijkbaar, dus niet echt. Toen bleek dat die Raja van niks wist, heeft hij hem verontschuldigd, en Raja heeft die aanvaard
Hij mocht dan "wraak" nemen in de ring, zoals iedereen weet is dat allemaal staged. Dus het moment dat die in de ring springt dacht iedereen nog dat het staged was, tot bleek dat die die dood aan het kloppen was.
Hier kan nooit geen excuus voor zijn, kerel hoort vast te zitten. Wat als er niemand was tussengekomen?

Fan van zijn vader trouwens, Rampage Jackson.

Nog ff ter info

Laatst bewerkt:
Het valt af te wachten of hij nog ernstige bloedstolsels krijgt in zijn hersenen. Voorlopig is hij bij bewustzijn.

Maar dit is gewoon een moordpoging.

Rampage zelf probeert in een reactie nog semi de meubelen wat te redden maar als vader kan je hem dat mss moeilijk kwalijk nemen.
Hoe hij reageerde op zijn zoon tussen het eerste incident en de effectieve beating daarentegen is toch ook maar vreemde aanpak van een zoon (die al duidelijk met issues rond liep).

Trouwens, ff terzijde, die worstelaar die hem uiteindelijk kon overmeesteren (Mohawk), heeft ook een gezellige boodschap nog.

Trouwens, ff terzijde, die worstelaar die hem uiteindelijk kon overmeesteren (Mohawk), heeft ook een gezellige boodschap nog.

Ik zou het zelf zo openlijk niet communiceren maar ik geef hem 100% gelijk.
Hij heeft ook in feite Stu zijn leven gered.

Zo iemand zou eigenlijk de scheidsrechter moeten zijn in zo'n matchen. (Malo is een Ex heavyweight powerlifter)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan